חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

חיטוב הגוף בפתח תקווה

(7 תוצאות)
נותן שירות באזור פתח תקווה
אור לייף - מועדון כושר
אור לייף - מועדון כושר
טלפון: 076-8016510
הרמן צבי שפירא 45, פתח תקווה
פתוח עד השעה: 23:00
״לא בפעם הראשונה חווה שירות גמישות רצון לעזור אמפטיה תודה רבה על היחס מהירות התגובה ופיתרון מצויין בן הזוג שלי מנוי ומאוד מרוצה אמליץ לחברים הרבה הצלחה״
נותן שירות באזור פתח תקווה
סטודיו ME
סטודיו ME
טלפון: 076-8618350
יהודה הנשיא 96, אלעד
בתאום מראש
סטודיו ME סטודיו וחדר כושר לציבור הדתי באלעד פילאטיס I זומבה I עיצוב וחיטוב הגוף שריפת שומנים, יוגה. מגוון חוגים רחב לילדות ונערות החל מגיל 4 חדר כושר מקצועי ואינטימי ברמה גבוהה.
ברנדי ספורטברנדי ספורט
(1 המלצות)
השחם, פתח תקווה
פתוח עד השעה: 00:0010/10 אתר מצוין משלוח מהיר מוצרים זולים ואיכותים
אתראתר
סיגל- פילאטיס אישי וקבוצתיסיגל- פילאטיס אישי וקבוצתי
רפאלי שרגא 10, פתח תקווה
פתוח עד השעה: 17:00שיטה עם יעילות מוכחת לשיקום, חיזוק ועיצוב. שיעורי פילאטיס מזרן אישיים או לקבוצות קטנות במקום העבודה או בבניין המגורים. סיוע ל
FIT2FLY סטודיוFIT2FLY סטודיו
(1 המלצות)
גיסין אבשלום 9, פתח תקווה
סטודיו כיפי וברמה הגבוהה ביותר!
אתראתר
בתיה חןבתיה חן
סלנט שמואל 70, פתח תקווה
אדם בן טוב - מאמן כושר אישיאדם בן טוב - מאמן כושר אישי
אבן עזרא 92, פתח תקווה
פתוח עד השעה: 18:00אימון אישי בחדר כושר או בבית המאמן עם ציוד מקצועי ( כמו בחדר כושר ) אימונים אישיים ליחידים זוגות וקבוצות בתשלום הוגן ומקסימום

בעולם המודרני, רבים מאוד רוצים להיראות טוב לא רק בשמלה או ז'קט ועניבה, אלא גם בחוף הים: להפגין גוף יפה, שרירי, וכזה שיש עליו מינימום של שומן מיותר. 
גברים רוצים בדרך כלל להראות את השרירים שלהם – את אותן הקוביות המפורסמות בבטן. נשים רוצות להראות בטן חלקה וזרועות יפות, בלי שהגוף שלהן יראה "מנופח". כדי להיראות ולהיות חטוב יש לשנות את היחס בין מסת השריר והשומן, בצורה כזו שהשומן לא יעטוף את השרירים ויסווה אותם. 
תהליך זה כרוך ברוב המקרים בשינוי הרגלי תזונה, כך שהיא מועשרת בחלבונים והופכת דלה יחסית בפחמימות (בוודאי בפחמימות פשוטות). שינויים אלה כרוכים בהתייעצות עם תזונאי ורצוי לא לעשות אותם באופן עצמאי.

 

ירידה במשקל וחיטוב הגוף זה לא אותו דבר

דיאטה לא נכונה גורמת לירידה בשומן אבל גם לירידה במסת – כמות וגודל – שריר. חשוב לדעת, שמעבר לתפריט דיאטה מהירה ללא התייעצות עם אנשי מקצוע אינו מומלץ ויכול גם לגרום נזק: הוא יביא להאטת חילוף החומרים ודילול מסת השריר – דבר שאנחנו לא מעוניינים בו.

 

מה כולל משטר אימונים לחיטוב הגוף?

כדי לשמור על הבריאות ולשפר את מבנה הגוף, חשוב להגיע למכון כושר ולהיכנס לתוכנית אימונים שכוללת שילוב אימוני כוח – משקולות ואנאירובי ואימון אירובי. חדרי כושר מציעים תוכניות אימונים בהתאמה אישית לצורך זה, שאותה בונה מדריך כושר מנוסה. רצוי שתהליך זה ילווה בתוכנית ומעקב תזונתי, כאמור, ואם יש צורך, יש להתייעץ עם רופא משפחה.

 

באילו ימים ושעות פועלים יועצים או מכונים שמציעים תוכניות חיטוב הגוף בפתח תקווה?

שעות העבודה של יועצים בתחום הזה הן שעות "משרד" רגילות עד שעות הערב, בהתאם לנוחות הלקוחות שלהם. מכוני כושר פועלים משעות הבוקר המוקדמות מאוד – שש בבוקר – ועד שעות הערב המאוחרות; 22:00 ועד חצות, בהתאם למדיניות המקום או הרשת.  
 

המשך קריאה