מחיר מעון מלכ"ר בפיקוח משרד הכלכלה (מוסד ללא כוונת רווח)

 

כמה עולה מעון מלכ"ר?

עלות מעון מלכ"ר היא בין 650-2,567 ₪.

מה זה מעון מלכ"ר?

מעון מלכ"ר הוא מוסד ללא כוונת רווח, מוסדות אלו מסובסדים על ידי משרד הכלכלה. מטרת הארגון אינו צבירת רווחים לבעליו, אלא קידום מטרות שונות שאינן עסקיות. המטרה של מלכ"ר היא לעזור ולממן את המטרה לשמה הוא הוקם. מעונות יום המוכרים על-ידי משרד הרווחה הן מסגרות טיפוליות חינוכיות עבור תינוקות ופעוטות בגילאי 3 חודשים עד 3 שנים, המופעלות על-ידי תאגיד. כמו ארגון נשים, עמותה, מלכ"ר, שקיבלו "סמל מעון".

 

מה המטרה של מעון מלכ"ר?

מעון מלכ"ר אמור לסייע להורים להעניק מסגרת ומענה חינוכי לילדיהם הקטנים, ולרוב מטרתו היא קידום שוויון הזדמנויות לנשים בחברה. שכר הלימוד במעונות היום המוכרים נמצא תחת פיקוח, והוא נקבע לפי גיל התינוק או הילד ולפי סוג המסגרת.

בזכות הסבסוד, העלויות במעון זה אמורות להיות יותר נגישות מאשר מוסדות אחרים שלא מקבלים סבסוד. הורים שילדיהם נמצאים במעונות בפיקוח יכולים להיות זכאים להשתתפות המדינה במימון המסגרת – בהתאם לתנאי הזכאות.

מה ההבדל בין מעון מלכ"ר למעון שאינו מלכ"ר?

מעון מלכ"ר הוא מוסד ללא מטרות רווח, הוא מסובסד ובפיקוח משרד הכלכלה. שכר הלימוד במעונות אלו מצא תחת פיקוח. בנוסף, הוא פועל בכדי לסייע להורים עם עלויות יותר נגישות. מעון שאינו מלכ"ר פועל כמוסד רגיל ולרוב העלויות בו יהיו יותר גבוהות כי הן אינן מסובסדות.

 

מחיר מעון מלכ"ר מציג את טווח המחירים הממוצע בשוק. המידע נאסף ממגוון עסקים ברחבי הארץ. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד.

מחירים מומלצים לגני ילדים ופעוטונים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • זהבה כהן יעוץ והכוונה רישוי גני ילדיםזהבה כהן יעוץ והכוונה רישוי גני ילדים
    (2 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 08:00ממליצה בחום
    אתראתר
  • גן אביבהגן אביבה
    נותן שירות באזור הרצליה
    ייפתח בשעה: 08:00מגיל חצי שנה ועד שלוש וחצי שנים. 3 קבוצות.קב גוזלים: מחצי שנה עד שנה וחודשיים. קב האפרוחים :מגיל שנה ושלושה חדשים עד שנתיים ו
    אתראתר
  • גן סימהל'הגן סימהל'ה
    נותן שירות באזור הרצליה
    ייפתח בשעה: 07:00גן סימהלה ממוקם בהרצליה, בהנהלת סימה גסרי. בגן חוגים, חצר יפה ומאובזרת, אוכל טעים ומזין יום יום, חום ואהבה לכל ילד. גן ילדים.
    אתראתר