מחיר כמה עולה גן עירייה

כמה עולה גן עירייה?

עלות גן עירייה היא בין 600-1,000 ₪ לילד.

איך נרשמים לגן עירייה?

ראשית, כדי לרשום את הילד שלכם לגן עירייה, עליכם להיות רשומים כתושבי המקום. לכן אם בתעודת זהות שלכם רשומה כתובת ישנה שאתם כבר לא מתגוררים בה, ככל הנראה תקבלו זימון השייך לכתובת לא רלוונטית. במקרה זה חשוב שתסדירו את העניין ותשנו את הכתובת בתעודת הזהות במשרד הפנים. הזימונים לרישום לגני עירייה נשלחים במהלך החודשים ינואר-פברואר.

תושבים חדשים בעיר, או כאלה ששינו לאחרונה כתובת בתעודת זהות, יצטרכו לגשת למרכז הרישום של העירייה או המועצה המקומית, בהתאם לימים ולשעות הנקובות בזימון, לרישום עם המסמכים הרלוונטיים, כמו תעודות הזהות של שני ההורים עם כתובת מעודכנת, חוזה דירה ועוד.

מי שבתעודת הזהות שלו רשום בכתובת העדכנית שבה הוא מתגורר, צריך להיכנס לאתר העירייה ולבצע את הרישום. השיבוץ נעשה בחודשים יוני-יולי ואז תקבלו את שם הגן שאליו ילדיכם משויך.

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים גן עירייה לילד?

ישנם מספר דברים חשובים שעליכם לבדוק לפני שאתם רושמים את ילדכם לגן עירייה, על מנת שתוכלו להיות בראש שקט שעשיתם את הבחירה הנכונה וילדכם נמצאים במקום בטוח. בדיוק בשביל זה עשינו לכם רשימה עם הדברים הכי חשובים.  

  • הדבר הראשון שאתם יכולים לעשות זה להתייעץ עם הורים נוספים שאתם יכולים לסמוך עליהם שגרים באותה השכונה, ומכירים את הגן או שמעו עליו המלצות והם יכולים לתת לכם את חוות דעתם. כמו כן, אתם יכולים לקרוא המלצות בקבוצת הפייסבוק של השכונה או העיר.
  • שימו לב לאווירה בגן, שאכן אתם מקבלים תחושת ביטחון שהטיפול בילדכם יהיה מסור עם המון חום ואהבה. 
  • התרשמו מנראות המקום ובדקו האם הגן נראה לכם מטופח, נקי ומאוורר.
  • וודאו שיש בגן צוות שיודע לבצע פעולות החייאה ועזרה ראשונה.
  • אתם יכולים להגיע במפתיע ולשמוע בחוץ מה מתרחש, ולוודא שהכל נשמע לכם תקין.
  • לבסוף, סמכו על האינטואיציה שלכם – היא אף פעם לא משקרת. אם אתם מרגישים אי נוחות בגן והרגשה לא טובה, או שאתם שמים לב שהחיבור בין הילד לגננות הוא לא מה שנכון לו, אז נסו לבדוק גן אחר שיכול לספק מענה שיתאים יותר לצרכיו.

 

מחיר גן עירייה מציג את טווח המחירים הממוצע בשוק. המידע נאסף ממגוון עסקים ברחבי הארץ. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד.

מחירים מומלצים לגני ילדים ופעוטונים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • זהבה כהן יעוץ והכוונה רישוי גני ילדיםזהבה כהן יעוץ והכוונה רישוי גני ילדים
    (2 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 08:00ממליצה בחום
    אתראתר
  • גנגלית בכפר בע"מגנגלית בכפר בע"מ
    נותן שירות באזור כפר סירקין
    ייפתח בשעה: 07:00"גנגלית" החל את פעילותו בשנת 1998. את הגן הקימו גלית וגיא שובל. הגן שופץ , עוצב ונבנה מחדש ע"י גלית וגיא במבנה בן 60 שנה ש
    אתראתר
  • מוסדות הרב אדלשטיין מרכז תורני רמת השרוןמוסדות הרב אדלשטיין מרכז תורני רמת השרון
    (2 המלצות)
    נותן שירות באזור רמת השרון
    פתוח 24/7שיעורי תורה כמעט לאורך כל היממה, אנשים מדהימים התאימו לי שיעור בזמן שהיה לי נח ובנושא שענין אותי. תודה. ממליץ לכל מי שמחפש ש