מחיר דיבורית בלוטוס לרכב

כמה עולה דיבורית בלוטוס לרכב?

עלות דיבורית בלוטוס לרכב נעה בין 150-500 ₪.
 

ממה מורכב מחיר דיבורית בלוטוס לרכב?

המחיר של דיבורית בלוטוס לרכב תלוי בסוג הדיבורית ובפרט באפשרויות שהיא מציעה – כדוגמת העברת מוסיקה מהנייד למערכת השמע של המכונית, זיהוי שיחות נכנסות, שליטה על הרדיו, יכולת חיבור למספר טלפונים בו זמנית ועוד. בנוסף, יש לקחת בחשבון שזהו מחיר הדיבורית ולא מחיר ההתקנה. בחלק מהמקרים מחיר הדיבורית כולל התקנה, ולכן שווה לבדוק גם עניין זה.
 

איך מתקינים דיבורית בלוטוס לרכב?

התקנת הדיבורית היא עניין לבעלי מקצוע, כיוון שיש צורך להתחבר לכבלים של מערכת השמע ברכב, ואפילו לקדוח בדשבורד. אם אתם לא מבינים בחשמל ובמערכות הרכב, מומלץ להשאיר את ההתקנה למומחים.

טיפ – נהוג למקם את הדיבורית מול הנהג, בסמוך לפתחי האוורור (מיזוג אוויר). זה לא מומלץ, כיוון שהחום והקור הנפלטים מהמזגן לאורך השנה מזיקים למכשיר. מומלץ להתקין את הדיבורית בקרבת הנהג אך לא בצמוד לפתחי האוורור.
 

כמה זמן לוקח להתקין דיבורית בלוטוס?

זמן התקנה של דיבורית בלוטוס לרכב נע בין 20-40 דקות. ממש כאן, אצלנו בעמוד, תמצאו רשימת בעלי מקצוע מנוסים ואמינים לרכישה והתקנה של דיבורית בלוטוס לרכב.
 

מחיר דיבורית בלוטוס לרכב מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום אביזרים לרכב. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה ואיכות חומרי הגלם.

מחירים מומלצים לאביזרים לרכב

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • START PARTSTART PART
    (2 המלצות)
    ייפתח בשעה: 08:00רכשתי מקרר לרכב. השירות היה אדיב, יחס חם וההגעה של המוצר הייתה מהירה, ממליצה בחום
  • א.ל סופרב אביזרים בע"מא.ל סופרב אביזרים בע"מ
    (1 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 08:00שירות מעולה יצאתי ממש מרוצה
    אתראתר
  • ניפון אירופה ישראל בע"מניפון אירופה ישראל בע"מ
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 08:30ניפון אירופה ישראל הציבה לעצמה כמטרה להוביל ולהצטיין בתחום המולטימדיה: מסכים,מגברים,רמקולים אביזרים נלווים המאפשרים שדרוג והק
    אתראתר