מחיר עלות גן פרטי

כמה עולה גן פרטי?

עלות גן פרטי היא בין 1,800-4,200 ₪.

 

איך בוחרים גן ילדים פרטי?

אחרי שבדקתם מה עלות הגן הפרטי ולפני שאתם בוחרים גן לילדיכם, קודם כל עליכם להבין מה הכי חשוב לכם בגן ועל מה אתם לא מוכנים לוותר. ישנם מספר דברים חשובים שכדאי שתבדקו לפני:

  • אווירה - הסתכלו ונסו להבין האם הילדים נראים שמחים, האם הצוות פונה אל הילדים בתוקפנות או בנינוחות ובחיוך? מה הילדים עושים? אלו דברים שיעזרו לכם להבין איך מתנהל הגן מבחינת היחס לילדים, שזה בין הדברים הכי חשובים.
  • אוכל - בדקו האם האוכל מגוון וטרי. אימהות המניקות – בדקו האם הצוות יקפיד לתת את החלב ששאבת או שימנעו מההתעסקות הזאת. בדקו האם יש בגן אוכל שעלול להיות אלרגני והיכן מאכילים את הילדים. הנושא הזה חשוב מאוד לתזונת ילדיכם במיוחד בגילאים אלו.
  • הגננת וצוות הגן – הגננת היא האישה שאחראית על ילדיכם במהלך רוב שעות היום. לכן, האמון בניכם הוא חשוב מאוד. אתם צריכים להרגיש בנוח שאתם באמת יכולים לסמוך ולפנות אליה, במידה ותצטרכו משהו או שלא תהיו מרוצים. שימו לב האם היא נתפסת בעינכם דמות סמכותית שתגדל את ילדיכם ותוכלו להיות עם ראש שקט. בנוסף, צוות הגן לא פחות חשוב מבחינת מסירות ומקצועיות אז השתדלו לשים לב לשאר העובדים ובדקו האם הם עושים עליכם רושם חיובי.
  • מיקום – בדרך כלל גן פרטי מופעל מבית פרטי עם חצר או דירת גן. מומלץ לבדוק האם הבית ממוקם קרוב יחסית לביתכם, על מנת שיהיה לכם נוח לקחת את ילדיכם הקטנים יחסית בקלות ובמהירות.
  • מחיר – מחירי הגנים הפרטיים משתנים מגן לגן. כמובן שזה קשור גם לאזור בו אתם גרים – ככל שאתם קרובים למרכז כך המחיר יהיה בהתאם. נסו לבדוק מספר גנים ואת המחיר שהם מבקשים כדי לוודא שאתם יכולים לעמוד בעלויות שהגן דורש.

מאיזה גיל אפשר לרשום את הילד לגן פרטי?

ניתן לרשום ילדים לגן פרטי בדרך כלל מגילאי 1 ומעלה.

 

מחיר גן פרטי מציג את טווח המחירים הממוצע בשוק. המידע נאסף ממגוון עסקים ברחבי הארץ. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד.

מחירים מומלצים לגני ילדים ופעוטונים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • זהבה כהן יעוץ והכוונה רישוי גני ילדיםזהבה כהן יעוץ והכוונה רישוי גני ילדים
    (2 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00ממליצה בחום
    אתראתר
  • גן ילדים -  מיני ווי MiniWeeגן ילדים - מיני ווי MiniWee
    נותן שירות באזור רמת גן
    ייפתח בשעה: 08:00גן פרטי מגיל 3 חודשים עד גיל 3 שנים. גן ילדים עם יחס חם וכבוד לילד, הגן מציע אוכל בריא ומזין בשרי, חוגים, ריתמיקה, גי'מבורי
    גלריהגלריה
  • הצוציקים של חגיתהצוציקים של חגית
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    ייפתח בשעה: 08:00גן הצוציקים של חגית הוא גן של פעם בחיים. שמו של גן הצוציקים של חגית הולך לפניו כבר 35 שנה. הגן ידוע בגישתו החינוכית היחודית כ
    גלריהגלריה