מחיר ארון הזזה 2 דלתות

כמה עולה ארון הזזה 2 דלתות?

עלות של ארון הזזה 2 דלתות היא בין 1,850-1,650 ₪, המחיר מתייחס לעלות הארון קומפלט ללא הרכבה בבית הלקוח.
 

מהו טווח המחירים של ארונות הזזה 2 דלתות?

ארון הזזה עם 2 דלתות הוא סוג נפוץ של ארון קיר לבית, ניתן לתכנן ולבנות את הארון בהתאמה אישית מלאה ולאחר מדידות. ארון הזזה עם 2 דלתות מגיע בטווח רחב של גדלים ועיצובים, הוא מתאים לאחסון בגדים, חפצים וצעצועים של הילדים, חפצים אישיים, כלי עבודה, מסמכים ועוד.

טווח המחירים של ארון הזזה 2 דלתות סטנדרטי הוא בין 1,650 ₪ ל-1,850 ₪, אך יש ארונות יקרים יותר העשויים מעץ מלא, עם דלתות מראה ותאורה פנימית.  ארונו הזזה הפכו לפופולריים מאוד בשנים האחרונות מאחר והם מאפשרים ניצול מיטבי של חלל החדר. ניתן לרכוש ארונות הזזה מוכנים מראש כדי להוזיל עלויות, אך עדיף להזמין את הארון בהתאמה אישית מנגר מומלץ.
 

ממה מורכב מחיר ארון הזזה 2 דלתות?

מחיר ארון הזזה 2 דלתות מורכב מביקור הנגר בבית הלקוח לצורך ייעוץ, אפיון צרכים ומדידות, ייצור הארון מחומרים איכותיים ובעיצוב וגודל מותאם אישית, פרזול, צביעת הארון, מדפים מודולריים, ציפוי הדלתות, הובלה לבית הלקוח ואחריות. המחיר אינו כולל הרכבה, אם קונים ארון מוכן יש לבדוק מהי עלות ההובלה וההתקנה.

כמו כן, המחיר של ארון הזזה 2 דלתות משתנה בהתאם לחומרים, גודל הארון (אורך, רוחב ועומק), ציפוי הדלתות (פורניר, מלמין, מראות וכו'), כמות מדפים ומגירות, איכות הפרזול ועיצוב.

בביקור בבית הלקוח הנגר בודק את מצב הקיר והתשתיות ובהתאם לצורך מבצע תיקונים קלים כמו צביעה, איטום, מילוי חורים וסדקים. כדי להוזיל עלויות, כדאי להזמין את הארון מנגר מומלץ המבצע הובלה והתקנה בבית הלקוח, לכן יש להתייחס גם למרחק מבית המלאכה של הנגר.
 

מחיר ארון הזזה 2 דלתות באתר 144B מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום הנגרות. המידע נאסף ממגוון בתי עסק ונגרים ברחבי הארץ. מדובר במחיר בסיסי בלבד, הניתן בגדר המלצה, ואין בו כדי לחייב את בעלי המקצוע המופיעים באתר.

מחירים מומלצים לנגרים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • ריהוטי גל צפון בע"מריהוטי גל צפון בע"מ
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00ריהוטי גל הצפון הינה חברה המתמחה בייצור רהיטים בהתאמה אישית ועיצוב ייחודי. ערכי החברה נשענים על חדשנות, יעילות, איכות ושרות ל
    אתראתר
  • פסקל רהיטי עץ בע"מפסקל רהיטי עץ בע"מ
    (2 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00אנחנו ומשפחתנו המורחבת איתם כבר 30 שנה.אין ספק הם הכי טובים שיש
    גלריהגלריה
  • Chairs And Kitchens נגרותChairs And Kitchens נגרות
    נותן שירות באזור נתיבות
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00מחפשים נגר מקצועי, מדויק ואמין? Chairs And Kitchens הגעתם למקום הנכון!!! אצלנו תוכלו לקבל כל מה שקשור לעץ בהתאמה אישית. מטבחי