מחיר ניפוח חנקן בצמיגים

 

כמה עולה ניפוח חנקן בצמיגים?

עלות של ניפוח חנקן בצמיגים היא בין 90-200 ₪.

מה זה ניפוח חנקן בצמיגים? איך מתבצעת העבודה?

צמיגים נוטים לאבד לחץ אויר כל הזמן. מילוי של צמיגים בחנקן טהור, תורם להאטת קצב אובדן האוויר. כמו כן, בזכות ניפוח חנקן משופרת תצרוכת הדלק של הרכב ומופחתת התנגדות של הצמיג לגלגול. דבר נוסף, בצמיג מלא בחנקן אין כמעט חמצן – כך מופחתת הקורוזיה של חוטי פלדה במידה ויש כאלה ששזורים בצמיג, ובעיקר מעוכבת הזדקנות הגומי של הצמיג. ככל הנראה, אם תמלאו את צמיגי המכונית שלכם בחנקן טהור, תצטרכו למלא אותם בהמשך פחות פעמים כיוון שקצב בריחת הגז נמוך יותר.

בכדי למלא חנקן בצמיג, עליכם לרוקן את הצמיג מהאוויר ולהזרים לתוכו חנקן ושוב לרוקן ולמלא. עשו זאת במשך מספר פעמים, במטרה לטהר את האוויר ולהגיע לאחוזי חנקן בטווח של 93-95.

 

מחיר ניפוח חנקן בצמיגים מהווה את טווח המחירים הממוצע בשוק. המידע נאסף ממגוון עסקים ברחבי הארץ. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד.

מחירים מומלצים לפנצ'ריות

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • צמיג ותקרצמיג ותקר
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 07:30תיקון של פנצ'רים לכל סוגי הרכבים. מכירת כל סוגי הצמיגים כולל לרכבים כבדים ולאוטובוסים, מכירת ציוד העמסה, כיוון פרונט ועוד.
    גלריהגלריה
  • צמיגי בני 2001צמיגי בני 2001
    (2 המלצות)
    נותן שירות באזור רמת השרון
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 07:30רעיאר
  • צמיגי גלגלי העירצמיגי גלגלי העיר
    (3 המלצות)
    נותן שירות באזור ראשון לציון
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 07:30פשוט חוויה של שירות. באתי לבדיקת צמיגים נאמר לי שלא כדי להחליף כעת וניתן לנסוע איתם עוד שנה לפחות. ניפח לי אויר בדק את הצמיג
    גלריהגלריה