מתכוננת לאירוע מיוחד? חברה טובה מתחתנת? קחי כמה טיפים לשיער שלך ממעצבי שיער בולטים

 

ראשית, אולי הטיפ החשוב ביותר: מכל מעצבי השיער שדירנו איתם, הדבר הראשון שכולם הדגישו הוא שמירה על בריאות השיער. מעצבי שיער רבים אומרים שנשים ובחורות מגיעות אליהן לעיתים עם שיער שנראה ארוך, אבל כשמסתכלים עליו מקרוב, רואים שהוא יבש ומפוצל בקצוות. במצב כזה, אומרים מעצבי שיער, קשה מאוד לעבוד עם השיער.

 

מעצבי השיער והספרים מתקשים לתת נפח לשיער יבש מדי או שברירי, קצוות מפוצלים לעולם לא ייראו טוב והתוצאה היא תמיד אחת: במקום תסרוקת עשירה ומורכבת או שיער ארוך, שופע וגולש, נשים יוצאות לעיתים עם תספורת יחסית קצרה או פשוטה והן מאוכזבות.

 

לכן, גם ביום יום, אבל במיוחד אם את מתכוננת לאירוע, שימרי על השיער שלך: התרחקי מהשמש ומבריכות שחיה עשירות בכלור. שיטפי את השיער במים לא חמים מדי והשתמשי בתכשירים עדינים, שמתאימים לסוג השיער שלך. כל אחד מהספרים או מעצבי השיער שתגיעי אליו יודה לך – והתוצאה תהיה טובה וראויה.

 

מה לגבי טיפים לתסרוקות עצמן?

 

כמה מעצבי שיער טובים הסכימו לתת לנו טיפים לעיצוב שיער ותסרוקות:

 

1. תלתלים טועים וטעויות: מעצבי שיער אוהבים תלתים יפים ושיער שיש לו נפח ואופי. מצד שני, כשמדובר בתלתלים סביב הפנים, מעצבי שיער אומרים שאין להגזים. שניים-שלושה תלתלים שנראים כאילו שהם לא במקום יכולים להיות נחמדים. מצד שני, כיסוי הפנים על ידי מסך יצא מהאופנה בערך לפני 20 שנה. עוד משהו שמעצבי שיער מדגישים הוא אורך התלתלים שעל הפנים: לא ארוכים מדי! בחורות שלועסות את השיער שלהן במבוכה הן פשוט, ובכן, בחורות שלועסות את השיער שלהן במבוכה. זה לא אסתטי, אומרים מעצבי שיער מובילים.

2. הצוואר שלך – אל תחביאי אותו, אבל במידה: יש לך צוואר יפה? זה נהדר! אבל במיוחד כשמדובר בשמלות סרטפלס, שמלות מחשוף או כתף חשופה, תסרוקת גבוהה יכולה להיות יותר מדי. מעצבי שיער מזהירים שתסרוקת גבוהה עם שמלות מהסוגים שהזכרנו יכולה להפוך אותך לחשופה מדי.

3. הבהרות בתסרוקת? אם הבהרת פסים או חלקים נמוכים בתסרוקת שלך, קבלי טיפ חשוב ממעצבי שיער: כשמושכים שיער עם הבהרות כלפי מעלה, נחשפים החלקים הכהים יותר. מעצבי שיער אומרים שאם את מתכננת ללכת הרבה עם שיער בתסרוקות גבוהות, הבהירי גם את חלקי השיער שקרובים לקרקפת.