כל שנת לימודים שמסתיימת מציפה את ההתרגשות מחדש. הילדים פוצחים בצהלות לקראת החופש הגדול והקייטנות, אך בשביל ההורים והגננות עוד פרק נסגר.

ואין כמו מתנות לזאטוטים כדי לסיים עוד שנה עם טעם טוב בפה... בשורות הקרובות נראה אילו מתנות לגני ילדים נחשבות לאהובות ביותר על הילדים והמבוגרים כאחד. מתנות עם ערך סנטימנטלי וחינוכי, שיעלו חיוך מושלם על שפתי הילדים. הנה רשימה (חלקית) של כל מה שעושה להם טוב...

מתנות לגני ילדים – רשימת מתנות שווה במיוחד

למטבח ולזמן האוכל - כשמדובר בילדים, הארוחות היומיות מהוות טקס של ממש שגוזל זמן רב. ככזה, כמה נפלא ליהנות מתמונה מודפסת של ילדי הגן בכל פעם מחדש... על ספל, צלחת, סינר, תיק אוכל או כל רעיון מדליק אחר. מוצרי מטבח מודפסים הן מתנה מושלמת לשנה נפלאה.

לגן ולבית הספר – כמה שילדים אוהבים לצעוד בגאון בכל בוקר עם תיק אותו מכסה תמונה שלהם עם חבריהם... כך הם פני הדברים גם עם קלמרים מודפסים, מחברות למיניהן, כלי כתיבה וציור וכו'. קטגוריה זאת פופולארית במיוחד כאשר מחפשים מתנות לגני ילדים עבור אלה שזאת שנתם האחרונה בגן.

למיטה ולחדר השינה – כמה חשובה השינה של הילדים, וכמה ניתן לשדרג אותה בקלי קלות. כרית נעימה ש"דורשת" חיבוק מתמיד, עם תמונה מודפסת של ילדי הגן, יכולה להוות מתנה מופלאה. כך גם מצעים, כיסויי כרית, שמיכות ועוד.

לנסיעה ולטיול – מוצרים שונים עם הדפס תמונה עליהם נחשבים לאהובים במיוחד על הילדים והמבוגרים כאחד. החל ממטריות, דרך צילונים ומגני שמש לרכב ועד לכובעים מעוצבים ומידניות לבקבוקי מים. כולם יפים, שימושיים ונפלאים עבור מתנות לגני ילדים.

ועוד... - שעוני קיר, סרטים לשיער, פד לעכבר המחשב, מגנטים מודפסים, סוכרייה עם תמונה או הקדשה, פאזל אישי או משחק זיכרון... בקיצור – הרשימה אינסופית. רק לחשוב יצירתי, לתת את הלב ולשמח עשרות ילדים בקנייה אחת. שווה, לא?

יצרנים ויבואנים רבים מציעים מבצעים שונים לקנייה של מתנות לגני ילדים בכמות גדולה. ודאו כי מדובר בחברה שתספק לכם מוצרים איכותיים ברמת הדפסה גבוהה, שכן 40 קלמרים עם תמונה מטושטשת ונמרחת, עלולים להפוך חגיגה למשבר.

והכי חשוב, זכרו שכל סוף הוא התחלה חדשה. כבר החופש נגמר, ועוד חבורה של ילדים צוהלים נמצאת בדרך לשנת הלימודים החדש.