כדי לקחת קורס איפור, לא חייבים משכנתא וגם לא חייבים להפוך אחר כך למאפרת מקצועית. קורס איפור אישי קצר, או סדנת איפור, יכולים לתת לך כלים מצוינים להשגת מראה אישי עדכני וצעיר, תוך שימוש במוצרי האיפור שאת רגילה להם, או במוצרים חדשים.

בתי הספר והסטודיה השונים לאיפור, מציעים מפגשים אישיים בני שלוש שעות או פחות, בהם הם מלמדים את עקרונות האיפור ומתאימים אותם לאשה. ישנן נשים שמעוניינות לשים דגש על איפור מהיר ואפקטיבי בחמש הדקות לפני שהן יוצאות לעבודה, ויש מי שרוצות לשים דגש דווקא על איפור ערב.
בסדנאות האיפור מלמדים גם כיצד להשתמש במוצרי האיפור הבסיסיים השונים, בסומק או באייליינר ומדריכות טובות לאיפור ידעו כיצד ללמד את האשה להדגיש את היתרונות שלה ולהעלים את הדברים הפחות מחמיאים בפנים ואפילו בצוואר שלה. בכלל – כדאי ללמוד על איפור חלקי הפנים השונים, לצד ההתיחסות למכלול.

איפור לנשים מבוגרות

השנים עוברות וחולפות, ומה לעשות? אף אחד לא נשארת צעירה. יותר ויותר נשים מגלות שהן צריכות להעזר באיפור, משהו שאפשר ללמוד עליו במפגש אישי שכזה.
ראשית, צריך לזכור שהעור שלנו לא נשאר צעיר, גמיש וחיוני ככל שעוברות השנים. על הקוסמטיקאית ועל המאפרת להתאים את המוצרים השונים לגיל העור. דבר נוסף שהמאפרת צריכה לקחת בחשבון הם הקמטים שמופיעים על הפנים, 'שקיות' מתחת לעיניים וכדומה. שימוש בעודף איפור, או שימוש בצבעים עזים רק יבליטו את הקמטים, ולא יכסו עליהם. את כל הדברים האלה מדגימה ומתאימה המאפרת המקצועית ללקוחה שמגיעה אליה לסדנא, ועוזרת לה לקבל וליישם את הכללים גם הלאה.

איפור לצעירות

גם כאן אפשר להיעזר בסדנא אישית ללימוד איפור: כללים בסיסיים? פצעי בגרות? עיניים עייפות מבילויים? בתי הספר לאיפור מציעים סדנאות קצרות של חצי שעה עד שעתיים כדי ללמוד את הדברים הבסיסיים באיפור. ממש בסגנון "מבוא לאיפור".

סדנאות קבוצתיות

ערבי גיבוש, מסיבת רווקות ועוד ועוד: כל אלה יכולים להיות אירועים מצוינים לסדנא עם מאפרת מקצועית. כל עוד האירועים האלה לא הופכים לאירועי מכירה – וצריך להזהר מזה – הם יכולים להיות מהנים מאוד וכל בחורה או אשה יכולה לצאת מהם עם כלים חדשים ורעננים לתדמית שלה.

לא כל אחת זקוקה לאיפור כבד או יקר במיוחד. אפשר ללמוד די בקלות ובהשקעה לא גדולה, את הכללים הבסיסיים ואיך ליישם אותם גם בתנאים ביתיים או ביציאה לבילוי. כללים מסוימים ילמדו אותך גם בחנויות ובדוכנים בקניונים, אבל עדיף תמיד לשבת בשקט, ברוגע. לא כך? למי שמתעניינת בקורסים או בסדנאות אישיות, כדאי, כמו בכל דבר, להשוות מחירים ולקבל חוות דעת מחברות או מנשים אחרות ברשתות החברתיות ובפורומים השונים.