העסק שלך לא כאן? להצטרפות חינם חץ
X
רוצה לפרסם את העסק שלך?
לפרטים
  • mipanuy-icon
    076-8606597
    הודעת ווטסאפ
    דירוג העסק הנוכחי: 5
      (1 מדרגים)
    |
    יפתח בשעה: 8:00
    "אחרי 10 אימונים- רואים את ההבדל, אחרי 20 אימונים- מרגישים את ההבדל, אחרי 30 אימונים- יש לך גוף חדש..." גוזף פילאטיס. מיכל ברנשטיין, מדריכת פילאטיס מוסמכת מתמחה באימוני…
    placeBRנותן שירות בהרצליה
    076-8026005
    הודעת ווטסאפ
    דירוג העסק הנוכחי: 0
      אין דירוגים
    |
    יפתח בשעה: 7:30
    שיעורי פילאטיס קבוצתיים, שיעורי פילאטיס שיקומי פרטני וטיפולי פיזיותרפיה. לכל לקוח בסטודיו נבנית התוכנית המתאימה לו בדרך "משיקום לתנועה". צרו קשר לפרטים נוספים!
    placeBRנותן שירות בהרצליה
    09-9545088
    הודעת ווטסאפ
    דירוג העסק הנוכחי: 0
      אין דירוגים
    |
    יפתח בשעה: 7:00
    מכון פילאטיס וג'ירוטוניק מושקע ומקצועי, מאמנים מוסמכים מהשורה הראשונה, סביבה מיוחדת ומאובזרת, מומלץ בחום. יש שיעורים בקבוצות ושיעורים פרטיים בחדרים פרטיים.
    placeBR וינגייט 142, הרצליה

    עסקים נוספים נותני שירות באזור הרצליה

    הודעת ווטסאפ
    דירוג העסק הנוכחי: 5
      (2 מדרגים)
    הצג מספר |
    יפתח בשעה: 8:00
    לסטודיו פשוט לזוז קיימים 2 סניפים, האחד רח' הר גילה 3 הוד השרון וסניף נוסף ברח' הנדיב 71, הרצליה - אימון אישי בקבוצות קטנות.בזכות המדריכים המקצועיים, היחס האישי, האנרגיה…
    placeBR י ל פרץ 2, הוד השרון
תוצאות נוספות

מידע על מכוני פילאטיס בהרצליה

שיטת פילאטיס פותחה בגרמניה של המחצית הראשונה של המאה ה- 20. היא נקראת על שם ממציאה, שהציג אותה כשיטת התעמלות לא טיפולית, שמשפרת יציבה ותנועה ושומרת על גמישות הגוף.

 

מהם העקרונות של שיטת פילאטיס?

הרעיון הבסיסי בשיטה הוא שיש קשר ישיר והדוק בין בריאות גופנית ונפשית ויציבות נפשית: "נפש בריאה בגוף בריא" היא לא סתם סיסמא, אלא עיקרון של ממש, שמנחה את כל מדריכי הפילאטיס והעוסקים בסוג ההתעמלות הזה, שמשמש לחיטוב ועיצוב הגוף ולא רק לכושר.

דבר בסיסי שני הוא, שפילאטיס משפר גמישות, בונה כוח ומפתח שליטה וסיבולת בכל חלקי הגוף, לא רק בחלקים ממנו. יש תרגילים שונים לתרגול חלקי הליבה של הגוף - בטן, גב תחתון וירכיים – שנחשבים ל"מנוע של האדם". תרגילים אלה ניתנים להתאמה על פי מידת המיומנות של המתאמן: ממתחיל ועד מתקדם. כמו כן ניתן להתאים אותם גם מבחינת צורת העבודה בסטודיו לפילאטיס, כדי לעמוד במטרות אותן הציבו לעצמם המתאמן והמאמן.

 

בנוסף על רעיונות בסיס אלה, יש תשעה עקרונות נוספים שאותם מתרגלים:

  • נשימה – עיקרון בסיסי חשוב ביותר שבו מנסים לשלוט באמצעות תנועה.
  • ריכוז – הצורה שבה מבצעים תרגיל חשובה מעצם התרגילים עצמם.
  • שליטה – כל התרגילים בסטודיו לפילאטיס נעשים תוך שליטה בשרירים, בין אם נגד משקל הגוף ובין אם במסגרת של פילאטיס מכשירים, מול קפיצים, על מזרן או בכל צורה אחרת.
  • מרכוז – נקודת המוצא היא המרכז; אותן קבוצות שרירים בבטן, גב תחתון וירכיים בעיקר, משם הכול מתחיל ויוצא.
  • זרימה – תנועה צריכה להיות אלגנטית וזורמת, והתרגילים צריכים לזרום בזה אחר זה.
  • יציבה נכונה – הקפדה על יציבה נכונה ומצג גוף נכון תוך כדי תרגול מבטיחה תרגול בטוח ומתקנת חוסר איזון בשרירים.
  • דיוק – יש לבצע תרגילים בצורה נכונה ומדויקת ולהעדיף תרגול נכון על פני תרגול רב.

שני עקרונות נוספים על אלה, הם חשיבות ההרפיה וההבנה שככל שהתרגול טוב יותר הוא הופך יעיל יותר ותובעני פחות מבחינה נפשית.

מלבד סטודיו לפילאטיס בהרצליה תוכלו למצוא חוגי פילאטיס ופילאטיס מכשירים במכוני כושר רבים ואפילו במרפאות של קופות חולים, במסגרות משלימות או 'טבעיות'. בין השאר יש חוגים שמיועדים לפילאטיס בהיריון: השיטה נחשבת לא רק בטוחה, אלא גם מועילה, כיון ששיפור יציבה מחזק את הגב, מונע כאבים ותופעות של בריחת שתן וצניחת אגן.

ממוצע דירוגים בתחום פילאטיס

(5 מתוך 5)| 3 המלצות