באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
שירות מאכזב ורשלני. הניקוי בוצע בצורה לא טובה, חלק מהדברים שכלולים במחיר לא נוקו, והשטיח חזר במצב גרוע יותר. בהמשך פסולת הניקוי נשפכה לצנרת וגרמה לסתימה ולהצפה, ונאלצתי לשלם 450 שח לתיקון. למרות שפניתי מספר פעמים, ללא מענה או לקיחת אחריות.לא ממליצה
ליאור סאסי
14.05.2026
נתנו לי את הצעת המחיר הכי טובה אבל לא ניקו בכללהגיעו לכאן עבדו הגוון של הסלון בכלל בכלל לא השתנה אפילו האיש שעבד פה אמר שאני צודקת ושהוא לא יודע מה לעשות, שילמתי לו כי לא היה לי נעים אחכ דיברתי עם האחראי שתיאם איתי שאמר שקיבלתי מחיר טוב וזה מה שיש
שירות מאכזב ורשלני. הניקוי בוצע בצורה לא טובה, חלק מהדברים שכלולים במחיר לא נוקו, והשטיח חזר במצב גרוע יותר. בהמשך פסולת הניקוי נשפכה לצנרת וגרמה לסתימה ולהצפה, ונאלצתי לשלם 450 שח לתיקון. למרות שפניתי מספר פעמים, ללא מענה או לקיחת אחריות.לא ממליצה
נתנו לי את הצעת המחיר הכי טובה אבל לא ניקו בכללהגיעו לכאן עבדו הגוון של הסלון בכלל בכלל לא השתנה אפילו האיש שעבד פה אמר שאני צודקת ושהוא לא יודע מה לעשות, שילמתי לו כי לא היה לי נעים אחכ דיברתי עם האחראי שתיאם איתי שאמר שקיבלתי מחיר טוב וזה מה שיש