באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
נהג אדיב מאוד נהג באחריות ומצא את הדרך המהירה ביותר נסיעה רגועה נעימה ובטוחה רכב נקי מומלץ בחום
קיבלתי שרות מצוין נהג נדיב ואדיב. קיבל אותנו בחיוך גדול., נהניתי מהשירות, מומלץ מכל הלב, והכי חשוב המחיר היה מצוין והוגן
הנהג הכי טוב, בטיחותי, אדיב ומאיר פנים
מומלץ מכל הלב
קיבלתי שרות מצוין, מומלץ מכל הלב, קיבלתי תמורה לכספי, נהניתי לעבוד איתכם
נהג אדיב מאוד נהג באחריות ומצא את הדרך המהירה ביותר נסיעה רגועה נעימה ובטוחה רכב נקי מומלץ בחום
קיבלתי שרות מצוין נהג נדיב ואדיב. קיבל אותנו בחיוך גדול., נהניתי מהשירות, מומלץ מכל הלב, והכי חשוב המחיר היה מצוין והוגן
הנהג הכי טוב, בטיחותי, אדיב ומאיר פנים
מומלץ מכל הלב
קיבלתי שרות מצוין, מומלץ מכל הלב, קיבלתי תמורה לכספי, נהניתי לעבוד איתכם