באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
הטיפול לא השנה בכללל אותו חראה השכונות שלנו מוזנחות אין לנו ביטחון אנחנו חיים בעזה הרואש העיר מתפך רק שכונות שרואים אותי הוא לא באה לעזור איפה שאנחנו גרים במצוקה קשה הבוחרים פשוט איבדו תקווה .זה תמיד קל לטפך שכונות חדשות זה לא חוכמה .
הטיפול לא השנה בכללל אותו חראה השכונות שלנו מוזנחות אין לנו ביטחון אנחנו חיים בעזה הרואש העיר מתפך רק שכונות שרואים אותי הוא לא באה לעזור איפה שאנחנו גרים במצוקה קשה הבוחרים פשוט איבדו תקווה .זה תמיד קל לטפך שכונות חדשות זה לא חוכמה .