באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
נהניתי לעבוד איתכם, נהניתי מהשירות, קיבלתי שרות מצוין
אוסנת אברמוב
10.12.2024
היה טוב, קיבלתי יחס חם, נהניתי לקנות אצלכם, קיבלתי תמורה לכספי, נהניתי מהשירות, קיבלתי שירות נעים, נהניתי לעבוד איתכם, מוצרים טובים, היה כיף, מקום נעים, מקום כייפי, קיבלתי שרות מצוין, הכל היה אחלה, מומלץ מכל הלב, המחיר היה מצוין, המשלוח הגיע בזמן
נהניתי לעבוד איתכם, נהניתי מהשירות, קיבלתי שרות מצוין
היה טוב, קיבלתי יחס חם, נהניתי לקנות אצלכם, קיבלתי תמורה לכספי, נהניתי מהשירות, קיבלתי שירות נעים, נהניתי לעבוד איתכם, מוצרים טובים, היה כיף, מקום נעים, מקום כייפי, קיבלתי שרות מצוין, הכל היה אחלה, מומלץ מכל הלב, המחיר היה מצוין, המשלוח הגיע בזמן