באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
קיבלתי שירות גרוע ביותר , גבו ממני תשלום מעל מה שסיכמנו . טיפול מהיר ולא מקצועי . בקיצור חוויה לא נעימה בכלל .
רופא שיניים מצויין.אדם נעים הליכות.ידיים עדינות.ממליץ בלב שלם.ככ האסיסטנטיות נעימות ועדינות.לסיכום מקצועיות של הרופא והאסיסטנטיות ברמה גבוהה
קיבלתי שירות גרוע ביותר , גבו ממני תשלום מעל מה שסיכמנו . טיפול מהיר ולא מקצועי . בקיצור חוויה לא נעימה בכלל .
רופא שיניים מצויין.אדם נעים הליכות.ידיים עדינות.ממליץ בלב שלם.ככ האסיסטנטיות נעימות ועדינות.לסיכום מקצועיות של הרופא והאסיסטנטיות ברמה גבוהה