באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
איציק המוכר האדיב ביותר שפגשתי עם חיוך ושירות שאין לו אח ורע
זה עסק מצוין, שווה לקנות שם, היחס שאתה מקבל, הוא של קונה, ולא של איזה מוצר שצריך במקרה להלביש, ממש תענוג להיכנס לחנות בבני ברק,
מיוחד
יש להם שירות גבוה ,והמחיר נמוך,מומלץ
איציק המוכר האדיב ביותר שפגשתי עם חיוך ושירות שאין לו אח ורע
זה עסק מצוין, שווה לקנות שם, היחס שאתה מקבל, הוא של קונה, ולא של איזה מוצר שצריך במקרה להלביש, ממש תענוג להיכנס לחנות בבני ברק,
מיוחד
יש להם שירות גבוה ,והמחיר נמוך,מומלץ