באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
הייתי ב“פוטודיפו״ באוסישקין, היתי צריכה להדפיס על חולצה ועל קנווס. הזדעזעתי מחוסר השירות והזלזול שם. וכשהעזתי להגיד לבעל החנות שבשלוש הפעמים שנכנסתי אליו השבוע קיבלתי יחס מזלזל, הוא צעק עלי. נדהמתי מהבריונות של בעל החנות.
הייתי ב“פוטודיפו״ באוסישקין, היתי צריכה להדפיס על חולצה ועל קנווס. הזדעזעתי מחוסר השירות והזלזול שם. וכשהעזתי להגיד לבעל החנות שבשלוש הפעמים שנכנסתי אליו השבוע קיבלתי יחס מזלזל, הוא צעק עלי. נדהמתי מהבריונות של בעל החנות.