באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
מילאתי ב100 שקל בתחנת דור אלון פארק חדרה קיבלתי הודעה לנייד על החיוב הגעתי הביתה נכנסתי לאפלקציית החיובים ונדהמתי לגלות שחייבו אותי גם ב500 שקל התקשרתי לחברת דור אלון ואמרו לי שזה פיקדון שכולם משלמים על זה וחוזר לאחר כמה ימים בכל זאת זה לא רשום כלל
מילאתי ב100 שקל בתחנת דור אלון פארק חדרה קיבלתי הודעה לנייד על החיוב הגעתי הביתה נכנסתי לאפלקציית החיובים ונדהמתי לגלות שחייבו אותי גם ב500 שקל התקשרתי לחברת דור אלון ואמרו לי שזה פיקדון שכולם משלמים על זה וחוזר לאחר כמה ימים בכל זאת זה לא רשום כלל