מחיר ליטוש פנסים לרכב

 

כמה עולה ליטוש פנסים לרכב?

עלות ליטוש פנסים לרכב היא בין 75-200 ₪.

מה זה ליטוש פנסים? איך מתבצעת העבודה?

ליטוש פנסים זו פעולה פשוטה שניתן לבצע בזמן קצר יחסית והיא נעשית עם חומרים מיוחדים. ליטוש וטיפול בפנסים ברכב יכול לחסוך לכם מאות שקלים ברכישת חדשים. את הנזק בתוך עדשת הפנס ניתן להבחין על ידי לחות שמצטברת בתוך הפנס, במקרה זה צריך לנקז את המים שמצטברים בפנים.

העבודה מתבצעת בכמה שלבים:

שיוף – בשלב הראשון, עליכם לשייף את הפנס עם נייר מים שהוא נייר שיוף עדין שלא גורם נזק לפנס. בשלב זה בעצם משייפים את הפלסטיק של הפנס ומורידים ממנו שכבה דקה מאוד. נייר השיוף בדרך כלל בעובי שנע בין 60-2,500 מיקרומטר וככל שמספר הנייר גבוה יותר - השיוף יהיה עדין יותר.

פוליש – לאחר ששייפתם את הפנס, כעת מורחים חומר פוליש. הפוליש מבריק את הפנס וגם ממלא את הסדקים שיצר נייר השיוף, כך נוצרת מעין שכבה חדשה.

מריחת לכה – לאחר שסיימתם את ליטוש הפנס, מורחים עליו שכבה של לכה. היא שומרת על השיוף והברק לאורך זמן. מומלץ לבצע את מריחת הלכה רק במוסך מקצועי ולא לבד כיוון שהיא יכולה לפגוע ברפלקטור – החלק בפנס שאחראי להחזיר ולפזר את האור מהנורה עצמה אל כל הפנס.

איך ליטוש פנסים לרכב משפיע על מעבר טסט?

במידה ופנסי הרכב שלכם עכורים ומעורפלים זה לא כביל בחוק, ולכן אתם עלולים להיכשל בטסט השנתי. ליטוש פנסים לרכב מעלה לכם את הסיכוי להעביר את הרכב שלכם טסט ולהימנע מטסט חוזר.

 

מחיר ליטוש פנסים לרכב מציג את טווח המחירים הממוצעים בשוק. המידע נאסף ממגוון עסקים ברחבי הארץ. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד.

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • Asher car washAsher car wash
    (5 המלצות)
    נותן שירות באזור אור יהודה
    ייפתח בשעה: 08:00קיבלתי שרות מצוין
    גלריהגלריה
  • בוגיבוגי
    (1 המלצות)
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    ייפתח בשעה: 07:00תחנת שטיפת הפועלת במשך כל השבוע עד השעות המאוחרות, כולל שישי שבת. רחיצת רכבים אופנועים בשטיפה ידנית ועם עם מכונת שטיפה משוכלל
  • שיא שטיפת רכבים בע"משיא שטיפת רכבים בע"מ
    (1 המלצות)
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    ייפתח בשעה: 07:00אצלנו בשיא שטיפה ידנית מתמחים בשטיפת מכוניות באופן ידני. אנו משתמשים בחומרי ניקוי איכותיים והטובים ביותר תוצרת היצרנים המוביל
    גלריהגלריה