מחיר סגר ביטחון לדלת

מה זה סגר בטחון לדלת?

סגר בטחון עליון מותקן בדלתות הנפתחות פנימה בלבד. הוא מאפשר נעילה כפולה או הצצה מהדלת, ונועד לספק ביטחון נוסף.שני הסוגים הפופולריים הם סגר בטחון העשוי משרשרת וסגר בטחון מסוג בריח.

כמה עולה סגר בטחון לדלת?

אביזר זה מגיע במגוון עיצובים ובגימורים שונים בהתאמה לסוג הדלת. מחירו נע בין 100 ל- 200 שקלים, כולל התקנה. 

איך מתקינים סגר בטחון לדלת כניסה?

אביזר זה כולל 2 חלקים והתקנתו פשוטה למדי: חלק אחד מורכב אל הדלת והשני אל הקיר. את החלק המוברג אל הקיר, יש להתקין במרחק של לפחות 10 ס"מ מקצה הדלת. כדי לוודא שהאביזר מורכב כמו שצריך, יש לטרוק את הדלת ולבדוק שהסוגר הבולט מסתובב בקלות.

סגר בטחון לדלת מאפשר לסגור לחלוטין את הדלת או להשאיר פתח הצצה. הוא נועד להגביר את תחושת הבטחון וכן להוות הגנה נוספת מפני פריצות או אורחים לא רצויים. מצב הצצה מאפשר לראות את האדם העומד מחוץ לדלת ואף לדבר איתו, ללא אפשרות כניסה אל הבית.

 

*המחירון בגדר המלצה בלבד, ייתכנו שינויים במחירים בהתאם למורכבות העבודה*

מחירים מומלצים למנעולן

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • מנעולי דוד - מנעולן מוסמך ומקצועי מומלץמנעולי דוד - מנעולן מוסמך ומקצועי מומלץ
    (128 המלצות)
    פתוח 24/7מנעולן באשקלון יצאת צדיק הבחור הזה אלוף עולם דוד הגיע מהר פרץ לנו את הדלת והחליף את המנעול ב5 דק בנוסף שיכפל לי שלט לרכב ב
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • חברת רב בריח (08) תעשיות בע"מחברת רב בריח (08) תעשיות בע"מ
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00חברת רב בריח מובילה את תחום הדלתות מזה 40 שנה, עם איכות ללא פשרות, עיצובים חדשניים, טכנולוגיה מתקדמת ועשרות פטנטים הרשומים בי
    אתראתר
  • י ס פריצות ומנעוליםי ס פריצות ומנעולים
    (26 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 08:00אני רוצה לומר המון תודה לאלכס על הזמינות, השרות הנפלא והעבודה הנהדרת שעה אצלי בבית.התקשרתי לאלכס לגבי תיקון מנעול דלת כניסה.
    גלריהגלריה