מחיר החלפת משולשים ברכב

כמה עולה החלפת משולשים ברכב?

מחירו של טיפול זה נע בין 400 ל – 1,100 שקלים. במקרה של זיהוי תקלה במשולשים, יש להחליפם באופן מידי ולא להמתין. פעולה זו עשויה למנוע תקלות לא צפויות בנהיגה ותאונות אפשריות. 

 

מה זה משולשים ברכב?

משולשים ברכב, הם החלקים המחברים בין הגלגלים הקדמיים לשלדת הרכב. כאשר יש בהם תקלה, השליטה ברכב תפחת והוא יהיה עלול לסטות ממסלולו. בנוסף, בלאי הצמיגים יהיה מוגבר. יש משמעות רבה לזיהוי וטיפול מוקדם בתקלה.

 

מתי צריך להחליף משולשים ברכב?

באופן כללי, המשולשים הם רכיב שאינו מתבלה, ולכן אין צורך להחליפם אלא אם כן נגרם להם נזק. התנגשות חזקה במדרכה או נסיעה מהירה בכביש משובש, הם שני הגורמים העיקריים להחלפת משולשים ברכב.

יחד עם זאת, רכיבים שכן יכולים להישחק עם הזמן, הם תפוחי ההגה. התפוחים הם חלק מהמשולשים, והם נועדים לאפשר תנועה חלקה בין מתלי הגלגל והמשולשים. תקלה בהם תקשה על השליטה ברכב ועל כן יש להחליפם באופן תדיר. בלאי התפוחים תלוי בכמות הקילומטרים שהרכב עובר ובתנאי הדרך.

כאשר יש תקלה במשולשים ברכב, בדרך כלל יופיעו בעיות בהיגוי, רעשים בזמן נהיגה מעל בורות, ובמקרים חמורים – ניתן יהיה להבחין בהתפרקות הגלגל ממקומו.

 

*המחירון הינו מומלץ. יתכנו סטיות במחירים.

מחירים מומלצים למוסכים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • מגד זועבימגד זועבי
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 19:00מוסך נייד שירות מכונאות וחשמל לטרקטורים צמ״ה / חנות חלקי חילוף לציוד מכני וולוו מתמחים : .שירות מוכנאות וחשמל צמ״ה וולוו .
    גלריהגלריה
  • מוסך מרכזי מיני MINIמוסך מרכזי מיני MINI
    (1 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 17:00סוף כל סוף המותג מיני בישראל מקבל את היחס המגיע לו . תודה לרן על שירות אדיב ומקצועי , ותודה לכל הבנות החייכניות בקבלה על היחס
    אתראתר
  • קבוצת השלום- מתמחים ברכבי לנדרוברקבוצת השלום- מתמחים ברכבי לנדרובר
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 19:00קבוצת השלום בני מוחמד מוסא בע"מ אנו מתמחים בשירות לכל רכבי לנד רובר. השירות הינו החל מבדיקה פשוטה ועד לשירות מלא, בהתאם
    אתראתר
    גלריהגלריה