מחיר החלפת ספק כוח למחשב

מה מחיר החלפת ספק כוח למחשב?

עלות החלפת ספק כוח למחשב הינה כ-400 ₪ בממוצע עבור מחשבים נייחים, כאשר טווח המחירים יכול לנוע מ- 275 ועד ל-520 שקלים או יותר.

 

ממה מורכב מחיר החלפת ספק כוח למחשב?

מחיר החלפת ספק כוח למחשב מתבססת על מחיר הרכיבים ומורכבות העבודה, מספר שעות העבודה של בעל המקצוע והתעריפים של מעבדת המחשבים.

 

מה זה ספק כוח למחשב?

ספק כוח למחשב הוא יחידה אלקטרונית, שמטרתה לספק מתח וזרם חשמלי להפעלת מעגלים אלקטרוניים, כלומר לספק חשמל להפעלת המחשב. על ספק הכוח לייצר זרם חילופין המזין את הספק, לספק מתח נומינלי מיוצב למטרת שינויים בצריכת הזרם, כמו גם להגן מפני מצבים של זרם יתר, היפוך בהדקי מוצא ומתח יתר בכניסה.

 

מה עלול לגרום לספק כוח להתקלקל?

אחת התקלות הנפוצות ביותר בספקי כוח היא שריפתו של ספק, כאשר מספר גורמים יכולים להוביל לכך, לרבות הפסקת חשמל, תחזוקה לקויה או אי תחזוקת מאווררים.

 

מתי כדאי לתקן ספק כוח למחשב ומתי להחליף?

כשזה נוגע לספק כוח, ניתן לתקן אותו באם נדמה שזה יותר נוח, יעיל, זול ורצוי. במקרים מסוימים, כאשר לא ניתן לתקן או כאשר רוצים להחליף ספק כוח על מנת לשדרג – החלפה תהייה האופציה הרלוונטית. 

 

איך שומרים על תחזוקת ספק הכוח במחשב?

ניתן לשמור על תחזוקת ספק הכוח באמצעות התקנת מגן ברקים, על מנת למנוע תקלות מרשת החשמל. כמו גם, ניתן לנקות מדי פעם את האבק המצטבר מהמאווררים האחראיים לקירור ספק הכוח והרכיבים השונים.

 

מחיר החלפת ספק כוח למחשב מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום טכנאי מחשבים. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה וסוג החלקים.

מחירים מומלצים לטכנאי מחשבים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • סלים פי סי Slimpcסלים פי סי Slimpc
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 09:00כל מה שצריך למחשב במקום אחד! מכירת מחשבים נייחים וניידים ממיטב המותגים המובילים בשוק, מכירת חומרה, ציוד היקפי, מדפסות ועוד.
    חנותחנות
    אתראתר
  • אביחי מחשביםאביחי מחשבים
    נותן שירות באזור מזכרת בתיה
    ייפתח בשעה: 09:00פתרון לכל הבעיות מחשב, טכנאי מחשבים עוסק בחומרה ותוכנה ובתיקון מחשבים ומחשבים ניידים. זקוקים לתיקון מחשב או לפטופ הגעתם למקום
    גלריהגלריה
  • אקספרס מחשבים וסלולר גני תקווהאקספרס מחשבים וסלולר גני תקווה
    (13 המלצות)
    נותן שירות באזור גני תקווה
    ייפתח בשעה: 09:00נהניתי מהשירות