כיום, שאנו חיים בעולם כה מסוכן ועמוס במקרי גניבה ובזיזה, למה לא להבטיח את בטיחות חפצינו וביתנו, ואף כל מקום שנבחר להציב בו מצלמות אבטחה לשמור עליו מפני גניבות ופריצות.

 

אנו חיים בעולם, שיש בו כל כך הרבה טכנולוגיה מתקדמת, עד כך שיש בכיסנו מכשיר בגודל של כף יד, שמעניק לנו גישה לכל המידע שנרצה בעולם, בלחיצה קטנה, ובכמה שניות, אז למה שלא נשקיע מעט מזמננו ומכספנו בהתקנת מצלמות אבטחה בכל מקום שחשוב לנו לשמור עליו, בין אם מדובר בעסקים, או בבית פרטי או אף בדירה, חשוב מאוד להתחשב בנסיבות שישנם מלא אנשים שמחפשים כסף קל על ידי פריצה ושדידת מקומות.

 

מצלמות האבטחה, הן פתרון נהדר, מכיוון שהן לא רק מתעדות את המתרחש ויכולות להקליט לנו מה שקורה כדי שנוכל לצפות בכך מאוחר יותר, אלא אם אדם כלשהו רוצה לבצע מעשה פשע, בין אם מדובר בפריצה או בגניבה כאשר הוא מבחין במצלמות האבטחה, הוא ישר נרתע וחוזר בעצמו, וגם אם הוא לא הורתע יש אפשרות לאתר אותו בעזרת מצלמת האבטחה, כך שזהו פתרון נהדר לכל בעיית הגניבות והפריצות.

 

איזה סוג מצלמות אבטחה לבחור כאשר מדובר בחנות

 

כאשר מדובר בחנות, רצוי להשקיע במצלמות ברמה הגבוהה ביותר, ולמקם מספר מצלמות אבטחה בכל רחבי החנות, בכדי בעצם להקים מעגל סגור של מצלמות, כך שתוכלו להבחין בכל פינה קטנה בחנותכם ולא תפספסו שום פרט לעולם, בין אם מדובר בגניבה פשוטה עד למקרה רצח, כאשר יש לכם מצלמות גלויות במעגל סגור בחנות, כל אדם המתכנן לגרום נזק כלשהו מיד נרתע ופונה אחורה, ולא מבצע את הפשע המתוכנן.

רצוי להתקין מצלמות אלחוטיות כאשר מדובר בחנות, מכיוון שאפשר לחבר את כולן יחד למחשב אחד, ולצפות בכל רגע נתון מהמחשב היחיד בכל המתרחש, מבלי הצורך לדלג בין מחשבים אשר כל אחד מחובר למצלמה אחרת.

 

מצלמות אבטחה לרכב

 

מצלמות אבטחה לרכב נותנות לנו תחושת ביטחון שהרכב שלנו תמיד מצולם ומוקלט, ותמיד ניתן לחקור מה קרה לו, איך קרה לו ומי גרם לדבר זה לקרות, בין אם מדובר בשריטה פשוטה שעולה מאות שקלים לתיקון עד שבירת מראה שעשויה לעלות אלפי שקלים.

כשאנו בוחרים להתקין באוטו שלנו מצלמת אבטחה, אנו יכולים להיות שקטים שהוא בטוח, ושאם חלילה יקרה לו משהו, נדע על מי להפיל את האשמה, דבר שכמעט לא היה ניתן לביצוע בעבר, ללא מצלמות האבטחה הרכביות מכיוון, שאנשים היו מבצעים מפגעים ברכב, ובורחים ישר ללא כוונה להודות בטעותם.