המים הזורמים בברזים בישראל מתאימים לשתייה, אך בכל זאת ישנם אזורים בהם בשל לכלוך בצנרת או מים באיכות נמוכה, מתלווים אל מי השתייה בברזים טעמים לא נעימים או ריחות.

יותר ויותר ישראלים מעדיפים היום לסנן את מי השתייה שלהם, הם מבינים את התרומה הבריאותית של המים המסוננים ומבקשים לעודד את צריכת המים של כל בני הבית.

כניסת בר המים אל הבית תביא לעלייה משמעותית בכמות המים הנצרכים על ידי בני הבית. השימוש במכשיר נוח מאוד, המים טעימים וקרירים ואין כל הגבלה על הכמות. בניגוד למכלים של מים מינרליים או בקבוקים, בר מים מבטיח אספקה בלתי פוסקת של מים מסוננים וצוננים. אין כל סיבה להגביל את צריכת המים, אפשר יהיה לעשות בהם שימוש בריא גם לבישול.

יתרונות של בר מים :

א. מים איכותיים, נקיים ובריאים יותר.

ב. אספקה סדירה של מים צוננים לשתייה ובישול.

ג. ממשק הפעלה ידידותי למשתמשים, מתאים גם לילדים (המתקן כולל כפתור נעילת בטיחות).

ד. הקניית הרגלים בריאים יותר לבני הבית.

ה. מחירים אטרקטיביים בהשוואה לעלויות מכלי המים המינרליים.

ו. אפשרות לקבוע את טמפרטורת המים ולשלב גם מנגנון הרתחה לשתייה חמה.

ז. עיצוב מודרני במגוון צבעים ודגמים.

שומרים על סביבה ירוקה

צריכת מים מינרליים בבקבוקי פלסטיק מעודדת ייצור מוגבר של בקבוקי פלסטיק המזיקים לסביבה. התקנת בר המים הביתי מצמצמת משמעותית את כמות הבקבוקים בהם נעשה שימוש מבלי לגרוע מאיכות מי השתייה. ההגנה על הסביבה ניכרת גם בצמצום הוצאות מיותרות, את ההשקעה הכספית הראשונית ברכישת בר המים או השכרתו תצליחו להחזיר בתוך זמן קצר. יתרון נוסף יהיה הפרידה מסחיבת שישיות המים הכבדות והחלפת מכלי המים המינרליים, לא עוד תלות בשעות הפתיחה של המכולת השכונתית או מועד אספקת מכלי המים.

עד כמה איכותיים המים?

הבריאות היא הפרמטר החשוב ביותר בעבור רוב הצרכנים, רכישת בר מים להחלפת המים המינרליים תעלה על הפרק רק כאשר ניתן יהיה להבטיח כי המים המסוננים בריאים, איכותיים ונקיים. המים בברזים מכילים אבנית, כלור, חיידקים ומזיקים, כיצד ניתן להבטיח כי המסננים של בר המים אכן מבצעים את עבודתם נאמנה? המסננים של בר המים מתוכננים על ידי צוות מהנדסים המבצע מאות ניסויים ובדיקות איכות במעבדה, בר המים מקבל את אישור תו התקן רק לאחר עמידה במבחני איכות מחמירים.

יש לציין כי כל בר מים דורש החלפת מסננים אחת לכמה חודשים או כמה שבועות בהתאם לשימוש. החלפת המסננים היא אשר מבטיחה המשך סינון תקין של המים. במעמד החלפת המסנן תוכלו להבחין בכמות הלכלוך והאבנית המצטברים במסנן. ללא סינון המים כל אותם חומרים חודרים אל הגוף יחד עם מי השתייה. איכות המים אותם אנו שותים משמעותית מאוד לבריאות הגוף, כאשר המים בריאים, צוננים, טעימים וזמינים אנו שותים הרבה יותר, שתייה מרובה מומלצת בכל גיל ובכל עונות השנה.