עיצוב פנים הבית בגבס
 
מעבר לדירה חדשה מצריך בדרך כלל עבודת עיצוב פנים רצינית, שכן עם המעבר אנו מבקשים לעצמנו מקום חדש ומרענן. את עיצוב הבית הקודם משאירים מאחור ומפנים מקום לעיצוב פנים חדש אחר. אז מה קשור גבס?

עיצוב פנים ופרופילים דקורטיביים

אחת הבעיות הגדולות ביותר בעיצוב פנים היא הפער שנוצר בין פונקציונליות לאסתטיקה. החדשות הטובות הן שבשימוש נבון בגבס בפרופילים דקורטיביים ובקרניזים ניתן לשלב בין פרקטיות ואסתטיקה, במיוחד במקרים הדורשים מכם חיוו מחדש של הבית, של מערכת הקולנוע הביתית בסלון או של מכשירי חשמל מרכזיים כמו המזגן.

ישנם לא מעט מקרים שבשם הפונקציונליות, עיצוב הבית שילם את מחיר האסתטיקה. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר באנשים המעדיפים לפעול בשיטת העשה-זאת-בעצמך.ניתן להיתקל לא אחת בחיווט שמעיב על עיצוב פנים הבית, מסרבל אותו ומעמיס עליו. יחד עם זאת, המצב לא חייב להיות ככה. אם כן בחרתם בשיטת עשה-זאת-בעצמך, ואתם מחפשים פתרונות אסתטיים לחיווט למשל, מומלץ לכם לגשש ולחקור את עולם הפרופילים הדקורטיביים.

למעשה פרופילים דקורטיביים מגשרים על הפער בין הפרקטות לאסתטיקה, ומעניקים לעיצוב פנים הבית מראה אחיד ונקי. פרופילים דקורטיביים או קרניזים מגבס מסתירים את הכבלים ויוצרים נישה בתוך הקיר. צביעת הקרניזים בצבע שמתכתב עם קירות הבית הופכת את עיצוב פנים הבית לאחיד, הרמוני ונעים לעין.

עיצוב פנים ועיצוב בגבס

ישנה מגמה הולכת וגוברת לשימוש בגבס. תוכלו למצוא תקרות מגבס, קרניזים מגבס, קירות גבס, מדפי גבס וכן הלאה. לעיצוב בגבס יש יתרונות גם אסתטיים וגם כלכליים. ראשית, עיצוב בגבס הוא זול כיוון שהחומר עצמו אינו יקר ובאמצעותו ניתן לבנות קירות ונישות שיכולות לשמש כמדפים.

היתרונות  בעיצוב בגבס טמונים בכך שזהו עיצוב פנים שיכול להתאים כל אחד ובניית קירות גבס הולכת יד ביד עם בניית עשה-זאת-בעצמך. חשבו כמה פשוט לשדרג את עיצוב פנים הבית באמצעות גבס, ולא רק מבחינה אסתטית. שימוש  בקיר גבס יכול לא רק ליצור נישות, אלא גם לחסוך לכם בקניית ריהוט שהרי אם את מדפי הספרים יכולות להחליף גומחות בקיר, הרווחתם הן במישור הכלכלי והן במישור האסתטי.
  
עיצוב בגבס ושדרוג הבית

עיצוב בגבס הוא ללא ספק החדשות הטובות של בעלי הדירות בימינו. חישבו כמה קל לשדרג דירת שני חדרים לדירת שלושה חדרים על ידי הצבת קיר גבס בתוך החלל וסגירתו, או לשנות בכלל מראה שלקיר במצעו הוספת נישות, גומחות ופרופילים דקורטיביים.