מדפים - פתרונות קלים ונוחים

מדפים משמשים כפתרונות אחסון, אבל גם כאמצעי עיצוב ונוי, לפינות ושטחים מתים שאפשר לנצלם בצורה טובה ויעילה יותר. ישנם הרבה סוגי מדפים, והבחירה תלויה במה שאנו מתכוונים להניח עליהם ובשטח הפנוי. 

מגוון המדפים כולל בתוכו מדפי עץ, מדפי ברזל ומדפי זכוכית.

מדפי העץ נחלקים גם כן למספר סוגים: מדפי עץ דקורטיביים כאשר הם מוסיפים טאץ' של יופי וסגנון לחדרי האירוח, לדוגמא – ישנם אנשים שבחדרי הסלון שלהם תוכלו לראות מדפים אשר משמשים פתרונות אחסון בין היתר לספרים, עציצים, אגרטלים, פסלונים או חפצים שנאספו מרחבי העולם.

מדפי ברזל לעומת זאת מיועדים בדרך כלל לחדרי עבודה, מחסנים, מפעלים וחנויות שונות, אך עם זאת ישנם מדפי ברזל מעוצבים, היכולים להוסיף גוון עיצובי מודרני לחדר הסלון. אפשרות עיצובית נוספת היא לשלבם עם זכוכית שקופה, זכוכית חלבית או זכוכית עם עיטורים.

ישנם סוגי מדפים מפלסטיק המיועדים בדרך כלל לאמבטיות וחדרי מקלחת או חדרי כביסה בגלל עצם היותם בלתי מחלידים. ישנם גם מדפים העשויים משיש וגם הם מיועדים לחדרי רחצה.

אם אתם מחפשים פתרונות נוספים כמו מערכות אחסון, תוכלו למצוא ארוניות בעלות מספר מדפים ועשויות מגוון רחב של חומרים, ומתאימות למרבית החדרים בבית. חשוב לחזור ולהדגיש, כי בחדרים בהם הלחות גבוהה, כמו חדר הרחצה או חדר השירות, חשוב להשתמש בחומרים שאינם מחלידים ואינם סופגים לחות ו'מתנפחים'. 

מדפים לאחסון יצרתי

מדפים בעבר שימשו רק על מנת לאחסן פריטים שונים, כיום הם כאמור מהווים כחלק ממערכת שלמה של עיצוב דקורטיבי לבתים, משרדים וכדומה, וזוהי בדיוק הסיבה שצריך לקחת שנייה לפני שאורזים את המדף הבא הביתה. מבחר המדפים שישנם בשוק מקשים על בחירת המדף האידיאלי ולאחר שפעולה זו סוף כל סוף נעשתה ניצבת "בעיה" חדשה והיא תהליך מידוף חלל החדר וחשיבה על פתרונות מידוף.

התעשייה כל הזמן מתקדמת ומציעה אינסוף פתרונות מידוף רבים ומגוונים לכל סוגי החדרים. המטרה העיקרית של עיצוב החדר ושימוש בפתרונות המידוף היא לנצל באופן המקסימאלי את גובהו ועומקו של החלל העומד לרשותכם. פעולה זו איננה פשוטה ומצריכה מחשבה מעמיקה ומתוחכמת שתאפשר לכם להגיע לכל הפריטים הרצויים שאתם עומדים לאחסן.