מי לא אוהב בלונים?

ביננו, אין מישהו שלא אוהב להרגיש כמו ילד ולו רק ליום אחד... בנוסף, אין כמו הצבע והצורות של הבלונים: מהעגלגלים הרגילים, שמנצלים אותם לפסלים ולמפלי בלונים, דרך הבלונים הארוכים הגדולים והקטנים, שאיתם מפסלים דמויות ואפילו סידורי פרחים. בנוסף על בלוני הגומי ה"רגילים", קיימים כמובן בלונים מודפסים, ממולאי הליום, שמרחפים מעל כולם. כך שאם אתם חושבים על בלונים לאירועים ועיצוב בלונים לאירועים, זכרו שכיום ישנם מאות ואלפי סוגים שונים שלהם; הם מגיעים בגדלים שונים, בצורות רבות ומשונות ואפילו בסטים שלמים, מהם מרכיבים פסלים מוגדרים.

בלונים מתאימים לכל: לכנסים עסקיים או אירועים מסחריים אחרים ולאירועים פרטיים 

עסקים משתמשים בעיצוב בלונים בעיקר כדי להכריז על רגע מיוחד, על סיום מוצלח של שנה עסקית, השקת מוצר מרגש או כשישנה סיבה אחרת למסיבה. לאחרונה ראינו איך קבלנים עושים שימוש בעיצוב בלונים גם כדי להשיק מתחמים עירוניים שלמים: מתחמי מגורים ומתחמי מסחר. ראו, למשל, את עיצוב הבלונים בהשקת מתחם שרונה, בתל אביב, או את הצורה שבה מקשטים כיום קניונים: בלונים ענקיים שמרחפים או תלויים בחלל מרכז הקניות.

לעיתים קרובות משתמשים בעיצוב בלונים כדי לקשט את הכניסה לאולם האירוע או כדי למלא מתחם אירוע, שאחרת ייראה קצת ריק. כך, בין אם האירוע שלכם הוא אירוע עסקי ובין אם האירוע הוא אירוע פרטי, אמני עיצוב בבלונים לאירועים מציעים לכם שלל שערים ופסלים שכולם בנויים מבלונים:

  • בעיצוב לאירועים פרטיים נפוצים מאוד שערים לאולם, וכן פסלים גדולים וקטנים שמקשטים את כולו מעל לבמת הריקודים ואפילו על השולחנות.
  •  באירועי חברות ועסקים, עיצוב בבלונים כולל בין השאר את לוגו החברה או שיוצרים פסל של מוצר חדש: דמיינו סמארטפון ענקי, שכולו עשוי בלונים בצבעים ובגדלים שונים. 
     
  • בשני סוגי האירועים אירועים פרטיים ועסקיים נפוצים מאוד שילובי בלונים עם בלוני הליום ופרחים וכן 'מפלי בלונים', שתפקידם לציין את הרגע החשוב, ולחזק את ה'ההכרזה'.

טיפ חשוב: אם אתם רוצים עיצוב איכותי בבלונים, נסו לא להתפתות להזמין סתם פסלים ועיצוב בבלונים. נסו למצוא יחד עם אומן הבלונים נושא לעיצוב והתאימו את הפסלים והאלמנטים השונים לנושא הזה.

בהצלחה, ושיהיה לכם אירוע צבעוני ומעוצב כהלכה!