האופציה שעומדת לרשותכם היא הסעות מאורגנות לים המלח. איך עושים את זה?

הסעות לים המלח: איסוף מהבית או מנקודת יציאה מאורגנת?

רבים נוסעים לים המלח למטרות ריפוי שונות. הנסיעה היא נסיעה די ארוכה, ואם סובלים ממחלה כלשהי, היא בוודאי לא תמיד נעימה. מהסיבה הזו, הסעות מאורגנות-פרטיות לים המלח הפכו לצורך עבור רבים.

למעוניינים בהסעות לים המלח ישנן אופציות שונות שעומדות לרשותם.

את עיקר ההסעות לבתי המלון או לים המלח עצמו מבצעות חברות הסעה פרטיות ממגוון מקומות בארץ. רוב ההסעות לים המלח מבוססות על איסוף הנוסעים מנקודת יציאה מוגדרת בעיר, בתאריך ובשעה מסוימים, בדומה למשל להסעות לאילת או למקומות אחרים בארץ. חברות הסעות פרטיות אחרות מציעות שירות הסעות לים המלח שכולל איסוף מהבית.

היתרון של איסוף ויציאה מהבית לנסיעה לים המלח די ברור: אין צורך להתנהל עם תיק או מזוודה עד לנקודת איסוף כלשהי בתחבורה ציבורית או אפילו ברכב פרטי, ולשלם או למצוא מקום חניה. החסרון של איסוף מהבית, הוא שההסעה אוספת גם נוסעים אחרים. אם איתרע מזלכם ואתם בתחילת ה'טור', תמצאו את עצמכם לעיתים קרובות נוסעים בהסעה לים המלח, דרך חצי מתל אביב והסביבה.

מצד שני, אם לא אוספים אתכם מהבית להסעות לים המלח, אתם צריכים לדאוג לעצמכם לתחבורה עד לנקודת האיסוף ובחזרה – מהפיזור. מונית עולה כסף וכך גם חניה עם רכב פרטי.

בכל מקרה, כך או אחרת, אם בחרתם בהסעה לים המלח, קחו בחשבון שהנסיעה לים המלח ועד למלון שלכם עלולה לארוך שעתיים וחצי עד שלוש והצטיידו בהתאם: קחו כריך או שניים, שתיה אישית וחטיף לנסיעה.

 

 

ים המלח

 

 

שעות היציאה והחזרה של הסעות לים המלח

גם כאן ישנם הבדלים בין החברות שמציעות הסעות לים המלח. רוב החברות יאספו אתכם מהמלון בסביבות השעה 11:00. זוהי אמנם השעה שברוב בתי המלון עושים צ'ק אאוט, אבל מי מאיתנו לא היה שמח להשאר בסביבה עוד שעתיים-שלוש? ברוב בתי המלון יסכימו להשאיר את החפצים שלכם ב'שמירת חפצים' וגם יאפשרו לכם להמשיך ולהשתמש בבריכה.

כך, אם יש לכם אפשרות, חפשו שרות הסעות לים המלח שמיצע איסוף מאוחר יותר. ישנן חברות הסעות לים המלח שאוספות את הנוסעים שלהן גם בשעה שלוש אחרי הצהריים.