טיולים לחו"ל יהיו דרך נהדרת לשכוח את כל המתחים ולהתחיל את השנה החדשה ברגל ימין. מזג האוויר הסתווי הופך את אירופה יפה מתמיד ובאיים של יוון וקפריסין מזג האוויר עודו חם ונעים.

את יעד אתרי התיירות ואופי הטיול תקבעו בהתאם לצרכים של המשתתפים, ישנם יעדים בהם תוכלו ליהנות מאוד לבד תוך היכרויות חדשות עם מטיילים מכל רחבי העולם, יעדים המתאימים לטיולים משפחתיים עם ילדים ויעדים רומנטיים לזוגות.

יעדי תיירות למשפחות עם ילדים לקראת החגים

חופשה עם הילדים תעניק למשפחה כולה זמן איכות, חוויות וזיכרונות לכל החיים. כאשר מדובר בחופשה עם ילדים נהוג לבחור יעדי טיסה קרובים, טיסות ארוכות אינן פשוטות בעבור הילדים. חופשת החגים אינה ארוכה מספיק בכדי להצדיק טיסה ארוכה לארצות הברית או למזרח הרחוק. היעדים המומלצים למשפחות הם בתי המלון ביוון המציעים קלאבים לילדים עם בריכות מתאימות ופעילויות בחדרי הילדים, מדינות אירופה הקלאסית תוך דגש על העיר פריז ופארק היורו-דיסני, טיולי משפחות ביער השחור בגרמניה וטיולים משפחתיים באמסטרדם הירוקה.

יעדי התיירות המתאימים לילדים הם כאלו בהם תוכלו למצוא פארקים ירוקים, מתקני שעשועים, גני חיות, מרכזי קניות, רכיבת אופניים ואטרקציות התואמות את תחומי העניין של הילדים. כדאי יהיה להפריד את החופשה הזוגית מהחופשה המשפחתית, יחד עם הילדים הקטנים קשה יהיה לבקר במוזיאונים או גלריות של אומנות. לקראת החגים ניתן למצוא מבצעים וחבילות נופש אטרקטיביות ליעדים נבחרים באירופה לכל המשפחה, יחד עם הטיסות הקפידו גם על רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לכל המשפחה.

טיולים רומנטיים בחו"ל בעונת החגים

זה הזמן לממש את כל הקלישאות ולנסוע לחגוג את אהבתכם בטיול יד ביד בסמטאות רומא העתיקה, לאכול בגט טרי למרגלות מגדל אייפל, לטעום שניצל נהדר בווינה ולהרגיש סימנים ראשונים של סתיו בפראג היפה או בודפשט. חובבי הטיולים האתגריים והנופים ימצאו מרחבים ירוקים מדהימים בגיאורגיה. זוגות המעדיפים לבלות את החופשה שלהם על חופי הים ימצאו אווירה רומנטית וקסומה באיים של יוון, שם תוכלו לטייל יד ביד אל מול השקיעה וליהנות מגבינות נהדרות, מוזיקה בטברנה, עתיקות ורגעים רומנטיים של פעם בחיים.

נרשה לעצמנו לקחת לרגע אחד הפסקה מהמחשבות הנעימות על הרומנטיקה והקסם של חופי הים של יוון בכדי להדגיש כי גם בנסיעות קצרות לחו"ל אל יעדים קרובים, לא ניתן לוותר על רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לכל אחד מבני הזוג.

יעדים מתאימים למטיילים עצמאיים

אם החלטתם לצאת לטיול לבד צפויה לכם חוויה לא שגרתית, יהיה זה מסע לתוך עצמכם בו תגלו תכונות חדשות והזדמנות להכיר מטיילים ודמויות מעניינות מכל רחבי העולם. בין היעדים המומלצים למטיילים יחידים נמליץ על ברלין בה ניתן תמיד למצוא ישראלים לבילוי משותף, אמסטרדם היפה והידידותית לתיירים, טיולי טבע בגיאורגיה וטיולים בפריז או לונדון בהן תפגשו תיירים ומבקרים מכל רחבי העולם.