העסק שלך לא כאן? להצטרפות חינם חץ
X
רוצה לפרסם את העסק שלך?
לפרטים
  • mipanuy-icon
  • הצגת תוצאות לפי:

מאפיינים מיוחדים

    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו

    עסקים נוספים נותני שירות באזור תל אביב יפו

    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    עוזר
    placeBR יצחק שדה 53, תל אביב יפו
    ...050-523
    כרמי קאר קונה רכבים לפירוק
    פתוח עד השעה: 23:00
    placeBR דרך יפו 1, תל אביב יפו
    קונה רכבים לפירוק, קונה את כל סוגי הרכבים לפירוק, רכבים מושבתים ועוד. האם באמת נכון יותר בשבילכם למכור את הרכב לפירוק בשלב הזה? לאחר שהרכב הרבה שנים על הכביש הוא מתיישן…
    ...050-485
תוצאות נוספות

מחירון רכבים לפירוק מומלץ

b144 עוזר לכם לבחור גם באמצעות מחירונים, אספנו עבורכם את המחירים המומלצים בשוק:
תשלום מינימלי לרכב לפירוק 300 - 500 ₪
תשלום ממוצע לרכב לפירוק 1,000 - 1,500 ₪
תשלום גבוה עבור רכב לפירוק 1,500 - 2,000 ₪
תשלום עבור גריטה התכנית אינה פעילה ב- 2018 החל מ 3,000 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי המבוסס על ממוצע מחירים, והינו בגדר המלצה בלבד.לרכבים פרטיים בני 10 שנים ויותר

מידע על מגרשי פירוק רכבים בתל אביב יפו

יש לכם מכונית ישנה, שכבר לא שווה לתחזק ולתקן? מצד שני, אולי אתם מחפשים חלק לתיקון של מכונית כזו או כל רכב אחר? מגרשי פירוק רכבים בתל אביב יפו עשויים לספק לכם מענה לשני הצרכים. 
מחירי החלפים בישראל הם מהגבוהים בעולם. עם כל הרפורמות שנעשו והניסיונות להוריד את מחירי החלקים, הם עדיין גבוהים. לעיתים די קרובות יש אפילו מי שנמנעים מתיקון המכונית שלהם ונוסעים באוטו פחות מתוחזק, רק בגלל שעלות חלק חדש היא גבוהה מאוד. 

 

מגרש רכבים לפירוק בתל אביב יפו- מקור מצוין לחלפים זולים

על מנת לחסוך בעלות חלקי חילוף לרכב, ניתן לרכוש חלקים חדשים שאינם "מקוריים" אלא חלופיים. חלקים כאלה יכולים להיות זולים עד כדי 50% ממחירם של חלקים מקוריים אך עדיין יקרים. חלקים כאלה גם קשה להשיג לדגמים שאינם פופולריים או שהם מאוד ישנים. 
אופציה נוספת היא קניית חלפים משומשים, שמקורם במכוניות שפורקו: מדובר בשני סוגי רכבים שנמכרים לסוחרי גרוטאות וחלפים. הסוג הראשון כולל רכבים שהתיישנו והורדו מהכביש בגלל שווי נמוך (וחוסר כדאיות לתחזוקה). הסוג השני כולל מכוניות שעברו תאונה קשה והורדו מהכביש על ידי חברות הביטוח, שהכריזו עליהן כ"טוטאל לוס". 
מגרשי גרוטאות בתל אביב יפו קונים מכוניות מחברות ביטוח, מארגונים גדולים (כמו המשטרה ומשרד הביטחון) וגם מאנשים פרטיים. בעבר הייתה בישראל תוכנית גריטת רכבים, אבל נכון לשנת 2020, היא לא מופעלת. תוכנית זו דרשה שבעת הגריטה, למכונית יהיה רישיון בר תוקף ("טסט") ושהיא תהיה בעלת כושר תנועה ותגיע לסוחר בנסיעה. 
בהעדר תוכנית פעילה, אם יש לכם מכונית מיושנת שכבר לא שווה להחזיק או לתחזק, אתם עדיין יכולים למכור אותה לסוחר גרוטאות או למגרש. סוחר גרוטאות ייתן לכם מחיר ששווה פחות או יותר לשווי המתכת שיש במכונית, בעוד שמגרש הפירוק עשוי לתת לכם מחיר קצת יותר גבוה; כזה שמשקף את "אוצר" החלפים שגלום באוטו הישן שלכם.