חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

טיפול פרטני התמודדות עם מוגבלות ברמת גן

(4 תוצאות)
נותן שירות באזור רמת גן
אביטל מנדל  CBT + NLP מבוסס מיינדפולנס
אביטל מנדל CBT + NLP מבוסס מיינדפולנס
טלפון: 076-8106896
סן מרטין 5, רמת גן
ייפתח ביום ראשון בשעה: 10:00
חרדה היא לא גזירת גורל! אני מזמינה אותך לתהליך ממוקד וקצר-מועד לטיפול בחרדות ולחץ: • לקבל כלים פרקטיים איך לתפקד במצבי לחץ, ולהרגיע חרדות מיד כשהן עולות בתוך כמה שניות. • להשקיט מחשבות טורדניות, על מנת להחזיר יציבות וביטחון. • למחוק תמונות קשות שנתקעו בתת מודע, על מנת להחזיר לעצמך את האיזון הרגשי והפיזי. • לשחרר סטרס שנשאר בגוף, על מנת לייצר שקט פנימי ולהתנהל מתוך שליטה עצמית. בתהליך קצר מועד המתמקד ב״כאן ועכשיו״, אני משלבת NLP עם טיפול התנהגותי קוגנטיבי CBT מבוסס מיינדפולנס (MBCT). שיטות טיפול מוכחות אלו מאפשרות לנו "לתכנת" מחדש את המוח שלנו – לשנות תבניות חשיבה שליליות אוטומטיות, ולהחליף אותן במחשבות חיוביות מקדמות. כתוצאה מכך לשנות דפוסי התנהגות שלא משרתים אותנו, לאמץ הרגלים חדשים שיעזרו לנו להשיג את המטרות שלנו, וליצור לעצמנו את החיים שרצינו. תחומי טיפול: • חרדה, דכאון, מחשבות טורדניות • משברי חיים, גירושין, פוריות, אבל ואובדן, פיברומיאלגיה • מימוש עצמי, דחיינות, שליטה בכעסים, ויסות רגשי, זהות מינית הטיפולים מתקיימים בקליניקה ברמת גן, ובאונליין אשמח לעזור.
נותן שירות באזור רמת גן
תמר דגן - מטפלת במצבי לחץ ומשבר ב-EMDR
תמר דגן - מטפלת במצבי לחץ ומשבר ב-EMDR
טלפון: 076-8164180
רחבת הבנים 1, בית יצחק
בתאום מראש
מדריכה הורים ומטפלת בילדים מתבגרים ומבוגרים, בגישה נרטיבית המתיחסת קודם כל לאדם ורק אחר כך לבעיה. מפנה זרקור למשאבים ולהצלחות, כבסיס להתמודדות עם מצבי משבר, לחץ וטראומה. משלבת כלים יעילים המקצרים תהליכים: cbt, emdr, biofeedback, focusing ועוד. מקבלת ברמת גן, מודיעין וירושלים. ילדים, מתבגרים ומבוגרים. מצבי לחץ, משבר, דכאון וחרדה, כולל חרדת מבחנים וחרדת ביצוע. טיפול ייחודי קצר ביותר, סמוך להתרחשות חוויה טראומטית, למניעת התפתחות הפרעה פוסט-טראומטית. חיזוק משאבים ואמונה בעצמי.
נותן שירות באזור רמת גן
דניאלה קלפה- יועצת חינוכית טיפולית
דניאלה קלפה- יועצת חינוכית טיפולית
טלפון: 076-8621837
ביאליק 30, גבעת שמואל
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00
״תודה דניאלה יש לך פתרונות לכל לי עזרת בהחלטה מה לעשות מקצועית עם השאלות שלך גרמת לי להגיע להחלטות שעד למפגש אתך הייתי מאוד מבולבלת אמן שתגיעי לכמה שיותר נשים נוער וילדים לכון אותם נכון תודה , קיבלתי יחס חם, נהניתי מהשירות, קיבלתי שירות נעים״

עסקים נוספים נותני שירות באזור רמת גן

נותן שירות באזור רמת גןחזי טיפול רגשיחזי טיפול רגשי
(1 המלצות)
ייפתח ביום ראשון בשעה: 10:00יפה מאוד.