באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
מרוצה מאוד !
עשיתי הסרת שיער בלייזר אני ממש מרוצה אחרי 3 טיפולים אני ממש רוצה את השינוי ! מטופלת אצל מרטין שנים גם בטיפולי פנים , ממליצה בחום
מרוצה מאוד !
עשיתי הסרת שיער בלייזר אני ממש מרוצה אחרי 3 טיפולים אני ממש רוצה את השינוי ! מטופלת אצל מרטין שנים גם בטיפולי פנים , ממליצה בחום