באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
קיבלתי יחס חם, נהניתי מהשירות, קיבלתי שירות נעים
ניב הנחה את הטקס ברגישות, אנושיות ומקצועיות רבה
קיבלתי שרות מצוין
קיבלתי שירות נעים
קיבלתי יחס חם
ניב קריין מעולה, הגיע בזמן ועשה את העבודה בכיף
שרות מעולה
איש של אנשים רצינות, אדיבות, עושה מכל הלב והנשמה.
קיבלתי יחס חם, נהניתי מהשירות איש יקר ונעים ממליץ בחום
קיבלתי יחס חם, נהניתי מהשירות, קיבלתי שירות נעים
ניב הנחה את הטקס ברגישות, אנושיות ומקצועיות רבה
קיבלתי שרות מצוין
קיבלתי שירות נעים
קיבלתי יחס חם
קיבלתי יחס חם, נהניתי מהשירות, קיבלתי שירות נעים
קיבלתי שרות מצוין
ניב קריין מעולה, הגיע בזמן ועשה את העבודה בכיף
שרות מעולה
איש של אנשים רצינות, אדיבות, עושה מכל הלב והנשמה.
קיבלתי יחס חם, נהניתי מהשירות איש יקר ונעים ממליץ בחום