שאלנו מתי יגיע תורנו להיכנס מאחר והעיניים ממש התחילו להציק לבננו. הוא בכה והתלונן ושיפשף את עיניו. הפראמדיקית ענתה שכל האנשים שיושבים ועוד שניים שבחוץ ייכנסו לפנינו. כלומר לפחות עוד שעה. הסברנו לה שנאמר לנו שתהיה רק שעה המתנה והיא אמרה שבשיחת טלפון נאמר שעתיים. החלטנו לוותר על הביקור אצל הרופאה ולחסוך לילד שלנו את הסבל בהמתנה הממושכת וביקשנו את כספנו בחזרה. הפראמדיקית הלכה לדבר עם הרופאה וחזרה לומר לנו שהרופאה תצא עוד שניה. כמובן שעברה יותר משניה והרופאה לא יצאה. נכנסתי לחדרה של הרופאה ואמרתי לה שאנחנו לא מוכנים לחכות יותר ושהילד סובל (מזכיר שהוא בן שנה ו8 חודשים). הרופאה לא התרשמה יותר מדי. ביקשנו ממנה את כספנו והיא הניחה אותו בזלזול על השולחן ואמרה- הנה קח את הכסף שלך. יצאנו נסערים מאוד. חוויה מזעזעת, יחס לא אנושי ולא מקצועי. הרגשה של חוסר מקצועיות וזלזול מרחפת במרפאה. לא ממליץ להגיע.
בן- המשך תגובה
16.08.2018
הגענו למרפאה של דוקטור פרילינג בשעה 17:10 עם הילד שלנו (בן שנה ו8 חודשים). בקבלה ישבה מישהי שלא הציגה את עצמה ושאלה בשביל מה באנו? ענינו שאנחנו חושבים שלבדיקה. אותה "פקידה" ענתה שהביקור עולה 200 שח כמובן ששילמנו. לאחר התשלום, ביקשה שנושיב את בננו על מיטת חולה שנמצאת במסדרון הקבלה. הושבנו אותו ואז היא ניקתה את ידיה בבקבוק אלכו ג'ל ופתחה בקבוקון קטן. אישתי עצרה אותה ושאלה לשמה ולתפקידה ואז הפקידה הופתעה מאוד מהשאלה ורצתה לדעת למה אישתי שואלת. הסברנו לה שאנחנו רוצים לדעת מי מטפל בבננו וזוהי שאלה לגיטימית. אותה פקידה הסבירה שהיא פראמדיקית וסטודנטית לרפואה..
האמנו לדבריה על אף שזה תמוה שהיא גם מתפקדת על תקן מזכירה.
אותה פראמדיקית טיפטפה טיפות להרחבת האישונים לעיניו של בננו וביקשה שנצא להסתובב בחוץ ונחזור עוד שעה (!). חזרנו לאחר שעה והמרפאה הייתה מלאה עד אפס מקום.
רופאה מדהימה ואנושית
רופאה מעולה, מקצועית, ואמינה. שווה את ההמתנה !
שאלנו מתי יגיע תורנו להיכנס מאחר והעיניים ממש התחילו להציק לבננו. הוא בכה והתלונן ושיפשף את עיניו. הפראמדיקית ענתה שכל האנשים שיושבים ועוד שניים שבחוץ ייכנסו לפנינו. כלומר לפחות עוד שעה. הסברנו לה שנאמר לנו שתהיה רק שעה המתנה והיא אמרה שבשיחת טלפון נאמר שעתיים. החלטנו לוותר על הביקור אצל הרופאה ולחסוך לילד שלנו את הסבל בהמתנה הממושכת וביקשנו את כספנו בחזרה. הפראמדיקית הלכה לדבר עם הרופאה וחזרה לומר לנו שהרופאה תצא עוד שניה. כמובן שעברה יותר משניה והרופאה לא יצאה. נכנסתי לחדרה של הרופאה ואמרתי לה שאנחנו לא מוכנים לחכות יותר ושהילד סובל (מזכיר שהוא בן שנה ו8 חודשים). הרופאה לא התרשמה יותר מדי. ביקשנו ממנה את כספנו והיא הניחה אותו בזלזול על השולחן ואמרה- הנה קח את הכסף שלך. יצאנו נסערים מאוד. חוויה מזעזעת, יחס לא אנושי ולא מקצועי. הרגשה של חוסר מקצועיות וזלזול מרחפת במרפאה. לא ממליץ להגיע.
הגענו למרפאה של דוקטור פרילינג בשעה 17:10 עם הילד שלנו (בן שנה ו8 חודשים). בקבלה ישבה מישהי שלא הציגה את עצמה ושאלה בשביל מה באנו? ענינו שאנחנו חושבים שלבדיקה. אותה "פקידה" ענתה שהביקור עולה 200 שח כמובן ששילמנו. לאחר התשלום, ביקשה שנושיב את בננו על מיטת חולה שנמצאת במסדרון הקבלה. הושבנו אותו ואז היא ניקתה את ידיה בבקבוק אלכו ג'ל ופתחה בקבוקון קטן. אישתי עצרה אותה ושאלה לשמה ולתפקידה ואז הפקידה הופתעה מאוד מהשאלה ורצתה לדעת למה אישתי שואלת. הסברנו לה שאנחנו רוצים לדעת מי מטפל בבננו וזוהי שאלה לגיטימית. אותה פקידה הסבירה שהיא פראמדיקית וסטודנטית לרפואה.. האמנו לדבריה על אף שזה תמוה שהיא גם מתפקדת על תקן מזכירה. אותה פראמדיקית טיפטפה טיפות להרחבת האישונים לעיניו של בננו וביקשה שנצא להסתובב בחוץ ונחזור עוד שעה (!). חזרנו לאחר שעה והמרפאה הייתה מלאה עד אפס מקום.