באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
שירות מזעזע. אדם מתנשא ולא קשוב. לא ממליצה.
מרפאה נעימה שרות אדיב, דר טרייבר מקצועי נעים ועונה בסבלנות על כל שאלה
19.07.2025
נאוה גנל14.01.2025
Poria Taizi
חוות דעת נוספותשירות מזעזע. אדם מתנשא ולא קשוב. לא ממליצה.
מרפאה נעימה שרות אדיב, דר טרייבר מקצועי נעים ועונה בסבלנות על כל שאלה