חברות תעופה

פרטים

map of the business address25map of the business address

דירוגים וחוות דעת

opinions icon

ציון ממוצע

2.7 | 2 מדרגים מאומתים
שירות
מחיר
מקצועיות
זמן תגובה
אמינות
0
גולשים ביקרו בדף זה בחודש האחרון
  • 26.08.2018

    האמת שחוות הדעת צריכה לכאורה להתחלק לשניים: שלב הטיסה ושלב המזוודות. שתי הטיסות שלנו (מת"א וממוסקבה לדלהי) יצאו ממש בזמן. השירות במשך הטיסה היה מצויין מכל בחינה. אבל מה לעשות, שנושא המזוודות הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הטיסה הכוללת. כבר סוכן הביטוח הזהיר אותנו ש-30% (!!!) מהמזוודות לא מגיעות ליעדן יחד עם הנוסעים, אבל קיווינו שמדובר בהגזמה פראית, או לפחות במשהו שלא יקרה לנו. באופן חריג גם קבלנו את עצתו ושמנו שלטי A4 עם הכיתוב דלהי באנגלית וברוסית, על כל אחת מהמזוודות. ניחשתם נכון. זה לא עזר לנו. המזוודות של לפחות עשרים נוסעים לא הגיעו לדלהי יחד עם הטיסה. זה כלל ישראלים וגם נוסעים הודים שבאו בטיסה ממוסקבה. לפחות שתי צעירות הודיות שעברו יחד איתנו את אותה חוויה, ספרו שזו תופעה מוכרת וידועה בחברת אירופלוט. ובכך לא הסתכם הסיפור. גם נציגיהם בדלהי לא עונים לטלפונים וגוררים רגליים.

    אופיר's photoאופיר
  • 16.07.2018

    עיכובים פעמיים. בפעם הדניה העיכוב היה ממש על הקונקשן שלנו!! היו לנו 5 דקות לשער ועוד היינו במטוס. הדיילות לא רצו לתת לנו לצאת לפני הביזנס על אף שהסברנו להם שיש לנו טיסה. לא עניין אותם. הייתי מצפה שלקוח שיש לו קונקשן שהוא מאחר בגלל שהם איחקו יקבל יחס מועדף מביזנס. לא הכל כסף. על כל מקרה אנחנו נעדיף לטוס עם חברה אחרת. האוכל אגב מזעזע. אנחנו מצפים לקבל פיצוי על עוגמת הנפש ושני עיכובים אחד של 3 שעות!!! אף אחד לא טרח להסביר מדוע מטחרים. היינו 24 שעות בטיסות בגלל זה. והשני שממש היה איחור לא ברור נורא איטיים והדיילות לא נתנו לנו לצאת ראשונים מהמטוס. נאלצנו פשוט להתנגד לזה כדי לא לאחר. ברור שהם חושבים שהחוצפה אצלנו אבל לדעתי הלקוח במקרה הזה לחלוטין צודק!!! אני עם 2 ילדים כבר 16 שעות בשדות תעופה לא יתכן שיצפו שאחכה לטיסה הבאה בגלל שהם איחרו!! מצפה לפיצוי. אגב ברוסיה אף אחד לא יודע אנגלית בשדה.

    אטרית's photoאטרית