באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
חנות קטנה אבל ממש מתוקה - בגדים יפים מאוד באיכות מצויינת. לא מחירי בזאר אבל בשביל האיכות שמקבלים, המחירים ממש בסדר. גם שירות טוב ואווירה נעימה. אני ירושלמית שהגיעה לשם במקרה בביקור לבני ברק וייתכן שאחזור לשם במיוחד רק מכיוון שלא מצאתי דברים כאלו בכל החנויות אליהן הגעתי בירושלים (וכבר ביקרתי בדי הרבה חנויות...)
חנות קטנה אבל ממש מתוקה - בגדים יפים מאוד באיכות מצויינת. לא מחירי בזאר אבל בשביל האיכות שמקבלים, המחירים ממש בסדר. גם שירות טוב ואווירה נעימה. אני ירושלמית שהגיעה לשם במקרה בביקור לבני ברק וייתכן שאחזור לשם במיוחד רק מכיוון שלא מצאתי דברים כאלו בכל החנויות אליהן הגעתי בירושלים (וכבר ביקרתי בדי הרבה חנויות...)