באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
קניתי דירה וקיבלתי דוד שמש של פרת תעשיות אנרגיה בע"ם לפני כשנה.מאז כחודש האחרון יתחילו בעיות ו אין מים חמים.
גם אין עם מי לדבר,חוץ מ פקידה בשם רביטל שאמרת שאין אפשרות לדבר עם אף אחד.אני עדיין מחכה למנהל ש יחזירלי טלפון.שרות מתחת לכל(גרוע ביותר)
קניתי דירה וקיבלתי דוד שמש של פרת תעשיות אנרגיה בע"ם לפני כשנה.מאז כחודש האחרון יתחילו בעיות ו אין מים חמים. גם אין עם מי לדבר,חוץ מ פקידה בשם רביטל שאמרת שאין אפשרות לדבר עם אף אחד.אני עדיין מחכה למנהל ש יחזירלי טלפון.שרות מתחת לכל(גרוע ביותר)