מחיר חלון הזזה

כמה עולה חלון הזזה?

עלות חלון הזזה היא בין 1,800-1,000 ₪ למ"ר, המחיר כולל התקנת חלון כנף על גבי כנף ייעודית ואינו כולל צביעה מיוחדת בתנור. יש לברר מראש האם המחיר כולל הובלה לבית הלקוח. המחיר אינו כולל פירוק חלון קודם, למעט מקרים בהם היקף העבודה גדול וקבלן האלומיניום כולל את מחיר הפירוק של החלונות הקיימים בעלות העבודה. 
 

ממה מורכב מחיר חלון הזזה?

מחיר חלון הזזה מורכב מסוג פרופיל האלומיניום, גודל החלון, סוג ומאפייני הזכוכית, היקף ומורכבות העבודה.

חלון הזזה מורכב משתי כנפיים הנעות על גבי מסילה, יש שתי אפשרויות פתיחה – חצי פתוח או סגור, והחלון נפתח בתנועה לאחד הצדדים. חלון הזזה נחשב לדגם פופולרי ונפוץ מאוד, הוא קל לתפעול ולתחזוקה ומתאים לכל מבנה, אך חשוב לזכור כי אין אפשרות לפתיחה מלאה של החלון.
 

איך מתקינים חלון הזזה?

התקנת חלון הזזה חייבת להתבצע רק על ידי בעלי מקצוע מנוסים ואמינים. כדי להתקין חלון הזזה יש לחבר את הפרופיל ישירות לקיר בו נמצא הפתח, לאחר התקנת הפרופיל מתקינים את המסילות ומחברים תריסים.

כדאי לדעת כי התקנת חלון הזזה עם כיס יקרה יותר לעומת עלות התקנת חלון הזזה עם כנפיים נפרדות. חלונות הזזה מתאימים מאוד לחדרי ילדים בגלל שאין אפשרות לפתוח את החלון בצורה מלאה, אלא אם בוחרים להתקין חלון הזזה לכיס, אך ההתקנה מורכבת יותר ועלות העבודה צפויה להתייקר בכמה מאות שקלים.
 

מחיר חלון הזזה מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום תריסים וחלונות. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה, גודל החלון, מספר חלונות ואיכות חומרי הגלם.

מחירים מומלצים לתריסים וחלונות

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • עבודות אלומיניום-יוסי זוארץעבודות אלומיניום-יוסי זוארץ
    (1 המלצות)
    נותן שירות באזור ראשון לציון
    פתוח עד השעה: 13:00קיבלתי שירות נעים, קיבלתי יחס חם
    גלריהגלריה
  • אבייב פתרונות אלומיניוםאבייב פתרונות אלומיניום
    (2 המלצות)
    נותן שירות באזור אשקלון
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 07:00אדם מיקצועי והגון
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • תריסי גבעתיים- איילתריסי גבעתיים- אייל
    נותן שירות באזור גבעתיים
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00תריסי גבעתיים, מתמחה במתן פתרונות הצללה ותכנון פתחים. החברה מציעה מגוון מוצרים עשיר כגון: חלונות,תריסים ומגוון רחב של פתרונות
    חנותחנות
    אתראתר