נוצרים חיים בגופך, משהו טבעי וטהור. את נושאת אותו תשעה חודשים בבטנך, מרגישה אותו זז, גדל ומתפתח. לאט לאט הבטן מתרחבת והוא הופך לבן אדם שאוטוטו מגיח אל העולם.

את עושה את כל המאמצים כדי לשאת אותו בבטחה ולהעניק לו את התנאים האולטימטיבים שכל אמא רוצה. תחושה של התרגשות מלווה אותך בכל עת מחדש שאותה את חווה עם בן זוגך שמלווה אותך יד ביד בכל השלבים שבדרך, את מתחברת לגופך ואל היופי הטבעי שבהריון. ואת הרגע המיוחד הזה תרצי לנצור עם צילומי הריון בטבע שבשנים האחרונות הפכו לפופולריים במיוחד.

 

מתי עושים צילומי הריון?

ממש לקראת החודש האחרון, כשהבטן בחוץ כמעט במלואה והכל כבר כמעט מוכן זה הזמן שלך להתפנק ולהתחבר אל הנשיות. הרי תמיד אומרים שאישה בהריון מקרינה אור כלפי הסובבים אותה וזה בדיוק הזמן לתעד את התהליך המדהים עם בוק צילומי הריון בטבע ולהעצים את הלידה.


החוויה מתחילה כבר כאן, זה הזמן שלך להרגיש בטוחה עם שינויי הגוף, להראות לסובבים אותך כמה את יפה ונינוחה כשרק מרחק נגיעה מפריד בינך לבין הדבר האמיתי, ואת כל אלו להוציא החוצה בסט צילומים מקצועיים שיזכיר לך את החוויה בכל פעם מחדש. אל סט הצילומים כדאי להגיע בליויי בן הזוג לתמיכה ובשביל תמונות משותפות ומקוריות.

 

איך להגיע ליום צילומי הריון?

כדי להגיע אל יום הצילומים בצורה הטובה ביותר, דבר ראשון שכדאי לעשות הוא להתכונן כבר ביום שלפני, שכן היום עלול להיות ממושך מהצפוי, דבר היכול להכביד על אישה הריונית בחודש מתקדם.

כיום יש מבחר רב של צלמים אשר יודעים כיצד להוציא את התמונות בצורה המקצועית ביותר. כדי לבחור את הצלם המתאים לכם ביותר, מומלץ לעיין באינדקס B144 המספק לנו היצע רב של צלמים, בכל אזור בארץ. ניתן להיכנס לכרטיס העסק של הצלם באתר ולמצוא מידע רב שיסייע לכם לקבל החלטה האם להעסיקו, כגון:

  • אתר האינטרנט הפרטי של הצלם - כך תוכלו להסתכל על תיק העבודות של אותו הצלם (ניתן גם לצפות בגלרייה שהצלם העלה לאינדקס).
  • ביקורות - ב-B144 תוכלו לעיין בפידבקים וחוות הדעת של משתמשים ולקוחות קודמים כדי ללמוד על אופי השירות של בית העסק וללמוד על איכותו וחווית השירות.
  • פרופיל חברתי - בכרטיס העסק, בדרך כלל תמצאו קישור לפרופיל הצלם בפייסבוק ואינסטגרם. כך תוכלו לראות האם העמוד שלו מקצועי, מתעדכן והאם יש ביקורות מלקוחות קודמים מהם תוכלו ללמוד.
  • כתובת מייל ופרי יצירת קשר - החלטתם שזה הצלם שילווה אתכם? השאירו לו הודעה או התקשרו

צילומי ההריון בטבע

(צילום:ShutterStock)

 

תהליך עבודה עם צלם הריון

כבר בשלב הראשוני, דרך שיחת הטלפון, אפשר להבין האם ישנה כימיה והבנה בינכם, דבר הכרחי להמשך העבודה ולתיאום ציפיות מירבי לקראת יום הצילומים. השלב השני הוא לקבוע מיקום אשר יהיה לך נוח להגיע אליו. במידה ומדובר בצילומי הריון בטבע, יש לבחור מקום נגיש שהדרך אליו לא רצופה סלעים ומכשולים.

כמו כן, יש לבחור גם יום בהיר ושמשי שבו התאורה הטבעית היא זו שתעזור לנו להוציא תמונות מקצועיות יותר. מומלץ מאוד לבחור בגדים נוחים אשר איתם תרצי להצטלם. דעו שלרוב הצלמים יש פרטי לבוש, תכשיטים ואביזרים מותאמים אותם תוכלי לשאול ליום הצילומים, לכן כדאי לברר זאת מראש.

תזונה במהלך צילומי ההריון

דבר אחרון וחשוב לא פחות הוא לבחור בקפידה את התזונה שלך לאותו יום. זהו יום מלא תזוזות ופוזיציות ולכן תצטרכי לדאוג שהבטן תישאר קלילה, אך יחד עם זאת גם לספק אנרגיה לגוף על מנת שתוכלי לשחק למצלמה, לחייך ולהעביר את האושר הטמון בך ובתינוקך לעתיד דרך העדשה.

 

כמה עולה צילומי הריון?

  • מחיר צילומי הריון משתנה ותלוי במגוון גורמים כגון:
  • מס' התמונות המבוקש
  • מס' שעות הצילום
  • הלוקיישן ודרכי ההגעה אליו
  • תפאורות מיוחדות, ביגוד, אביזרים ואיפור מקצועי

צלמים מקצועיים גובים בדר"כ בין 700-900₪ לשעה-שעה וחצי של צילומים. עם זאת, ככל שהחבילה נעשית מורכבת יותר, דורשת זמן עבודה רב יותר ובלוקיישן מאתגר כך המחיר יעלה ויכול לטפס גם עד ל- 3,000₪.

 

למה לעשות צילומי הריון?

  1. צילום היא דרך מצויינת לתעד את המסע שלך בהריון. התמונות ישמשו אותך למזכרת ארוכת שנים למאורע שבהחלט הולך לשנות את חייך. 
  2. מבט אחורה על תמונות הריון הוא חלק חשוב מהמעבר להורות. זוהי דרך עבורך לזכור את ההריון שלך ואת מה שעברת וכן להראות לתינוק כשיגדל איך הכל התחיל.
  3. תמונות הריון יכולות להיות דרך כיפית לחלוק את השמחה וההתרגשות בהיריון עם חברים ומשפחה, בין אם באמצעות תמונות פרינט או שמא אלבום בפייסבוק או אינסטגרם.