חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

חדר כושר בקרית ים

(2 תוצאות)
נותן שירות באזור קרית ים
מיי גי'ם
מיי גי'ם
טלפון: 076-8163064
שדרות קק"ל 26, חיפה
פתוח עד השעה: 23:00
חדר הכושר אינטימי ובאווירה ביתית, מאמני הכושר מכירים היטב את המתאמנים חווית האימון משתווה לאימון אישי וכך מגיעים לתוצאות טובות מהר מאוד. מגוון המכשירים מאפשר להגיע לתוצאות הרצויות אך נדרשת עבודה רבה. לפני תחילת האימונים, מאמן כושר יעשה איתך בדיקות קצרות כדי להבין את המטרות שלך ולהתאים לך תוכנית אימונים. במיי ג'ים אין תשלום דמי הרשמה, ביטוח וגם לא עבור תוכנית האימונים.
רילקס קלאב - חדר כושררילקס קלאב - חדר כושר
אלי כהן 3, קרית ים
דמי רישום 50 - 350 ₪
מנוי לחדר כושר רגיל מחיר חודשי למנוי שנתי הכולל מתקנים, חוגים, ושיעורי סטודיו100 - 350 ₪
מנוי לחדר כושר יוקרתי מחיר חודשי למנוי שנתי הכולל מתקנים, חוגים, שיעורי סטודיו, בריכות, ספא, ג'קוזי, סאונה, ייעוץ תזונתי, ועוד300 - 800 ₪
דמי ביטול 50 - 400 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.

לכושר הגופני יש חלק חשוב מאוד בשמירה על הבריאות שלנו – הן הפיזית והן הנפשית. כאשר אנחנו נמצאים בכושר טוב, איכות החיים שלנו טובה ואם אנחנו שומרים על היכולות הפיזיות שלנו, אנחנו שמחים ומאושרים יותר. 

 

מכוני כושר בקרית ים לא רק לצעירים

בעבר הייתה לחדרי כושר תדמית של מקום שמיועד לצעירים בלבד, למי שעוסקים בחיטוב הגוף או בבניית שרירים. אנשים מבוגרים ומשפחות היו הולכים לבריכה ולכל היותר עושים מנוי קאנטרי, לפעילות גופנית קלה מדי פעם. 
כיום, בעיקר עם העלייה בתוחלת החיים, עלתה ההבנה שלנו וההכרה בצורך באורח חיים בריא – תזונה ופעילות. הבנו שפעילות גופנית משפרת את איכות החיים וקובעת עד כמה נוכל להיות עצמאים ובריאים גם בגילאים מתקדמים. כך אנחנו רואים יותר ויותר אנשים מבוגרים ואפילו קשישים שבאים למכון כושר. 
מכוני הספורט מבינים את הנושא הזה טוב מכולם וכך, לצד פעילויות "צעירות" כמו ספינינג או פעילות ספורט אחרת בעצימות גבוהה, הם מציעים תוכניות אימון ומדריכים שהעיסוק וחלק גדול בהתמחות שלהם הם אוכלוסיות מתבגרות, מזדקנות ובעלות צרכים מיוחדים. 

 

סוגים שונים של חדרי כושר בקרית ים

אפשר לחלק את מכוני הספורט לשני סוגים עיקריים: חדרי ספורט וחללים שיש בהם מכשירים בלבד – משקולות, למשל, או מסילות ריצה. מקומות אלה כמעט ולא מציעים שירותים של מדריכים אישיים, והמדריך שנמצא בהם יכול רק לפקח על הנעשה במקום (חובה שיש מדריך נוכח במכון) ולתת הדרכה כללית למתאמנים. 
סוג שני של חדרי כושר הוא זה שמציע חוגים, שיעורים והדרכות אישיות. בין החוגים תמצאו חוגי יוגה, שיעורי גמישות ואפילו שיעורי פילאטיס, במידה והמקום הוא מקום יחסית גדול. הדרכות אישיות – מפגשים בני 45 דקות, פעם או פעמיים בשבוע, ברוב המקומות – יינתנו על ידי מדריכים מוסמכים על פי תוכנית שנבנית אישית עבור כל אחד ואחת.
 

המשך קריאה