חברות גרר וחברות הביטוח מציעות שירותים נוספים על שירותי גרירה. כדאי להיות מודעים לשירותים האלה, שניתנים כאמור בנוסף לשירותי גרירה קלאסיים, כיון שהם יכולים לחסוך לכם לא מעט זמן וכסף

קיימים לא מעט מצבים שבהם אנחנו ממהרים לקרוא לשירותי גרירה, כאשר למעשה ישנו פתרון פשוט לתקלה או לבעייה ברכב. אם אין לכם ביטוח גרירה של חברת ביטוח, או מנוי בחברה לשירותי גרירה, כדאי שתדעו שלא בהכרח יש למהר ולהזמין גרר.

לפעמים אפשר לברר בחברות הגרירה גם לגבי שירותי מוסך נייד בסיסיים. בכל מקרה, לפני שאתם מזמינים שירותי גרירה, התייעצו עם המוסך הקבוע שלכם.

שירותי מוסף בסיסיים שניתנים על ידי חברות לשירותי גרירה כוללים בין השאר את השירותים הבאים:

- פריצת רכב: יכול להיות שנתקעתם עם מפתח שבור, או שלט תקוע, שלא מתפקד.לא בכל מצב כזה יש לקרוא לשירותי גרירה, ולעיתים יש להעדיף פורץ או שירותי מוסך נייד. הקפידו להתיעץ בעניין עם מוסכניק שמכיר את סוג הרכב שלכם.

- התנעת רכב עם כבלים: שירות קלאסי שנתן לרוב על יד מוסך נייד, אבל גם על ידי חברות לשירותי גרירה. לעיתים קרובות המוסכני'ק או הגרריסט ינסה למכור לכם מצבר חלופי. בידקו היטב את המחיר וודאו (קבלו דו"ח תיקון) שהסיבה למצבר המרוקן היא לא תקלה ברכב, אלא התיישנות של המצבר.

- מילוי דיזל והתנעת הרכב: במקרה שבו מכל דלק של מכונית שמונעת על ידי מנוע דיזל מתרוקן, יש לבצע וואקום. אם אתם נתקעים ללא סולר במכל, ציינו זאת באזני המוקדם בחברה לשירותי גרירה, כשיון שזו לא תקלה שמחייבת גרירת הרכב.

- שאיבת דלק מהמכונית: כיום זהו אירוע נדיר, בגלל פיות תדלוק שונות לכל סוג דלק. אבל אם בכל זאת תדלקתם בדיזל במקום בנזין (או הפוך) תוכלו לקבל שירות של שאיבת דלק ממכל המכונית גם על ידי חברת שירותי גרירה.

- תיקוני חשמל סטארטר או אלטרנטור: יותר תיקונים של אנשי מוסך נייד, מאשר שירותי גרירה, ובכל זאת, שחרור של סטארטר תקוע הוא משהו שכל גרריסט פחות או יותר, יודע לעשות. שימו לב שלאחר התיקון יש לנסוע ישירות למוסך.

- ניתוק אימובילייזר או אזעקה: כל נהג יודע שזה לא נעים לנסוע עם אזעקה פועלת. גם פה, במסגרת שירותי גרירה ומוסך נייד אפשר לעתים קרובות למצוא מי שינתק את המערכות האלה, בלי לגרום להן נזק.