תוכן העניינים:

- טיול ג'יפים בכרמי רמת הגולן

- יער ירושלים

- גינת אוכל – משק הלברכט

- טיילת לואי - חיפה

- אחוזת ספא קיסר

 

ניקנו את הבית, אירחנו את קרובי המשפחה בחגים, עבדנו קשה והנה עכשיו הגיע הזמן קצת לנפוש. כולנו מכירים את הרגע הזה שכל מה שאנחנו רוצים הוא קצת לראות עולם, לגלות את הטבע ולהירגע, ולא בהכרח מתחת לבית. אז קדימה, הספה יכולה להמתין. תתנו לגוף ולנפש את מה שהם מבקשים ותעשו לעצמכם טוב - תיסעו למקומות מרהיבים שאולי עוד לא ראיתם, מקסימום תרוויחו.

אם אתם חוקרי טבע, אוהבים חופים עם נופים מרהיבים, או כאלה שאוהבים להתפנק במסאז' איכותי, תחת צלילי מוזיקה מרגיעים באווירה קסומה יש לנו מבחר אטרקציות שיהיה לכם קשה להתעלם מהם. מדינת ישראל אומנם קטנה אך ההיצע למקומות כל כך גדול ומגוון. גיבשנו לכם מספר אטרקציות מהנות בכל רחבי הארץ – אתם רק צריכים לבחור.

 

טיול ג'יפים בכרמי רמת הגולן

אחרי החורף שהשקה לנו את האדמה והוציא את הירוק החוצה, הטבע יפה מתמיד. בשילוב מזג האוויר האביבי - הצפון רק מחכה לכם שתוכלו ליהנות ביחד עם האהובים עלייכם, בהנאה מושלמת המשלבת טבע ואטרקציית ג'יפים מלאת אדרנלין. תוכלו לעשות את זה ביום אחד ואם אתם ספונטניים אז תישארו ללילה ואז תוכלו להספיק דברים נוספים.

 

רמת הגולן

רמת הגולן (צילום: Shutterstock)

 

תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות מהנות: טיול ג'יפים בנסיעת שטח במסלול שעובר בנופי הגולן ובכרמי יקב רמת הגולן, אירוח בבקתה, הדרכה על אזור הגידול המיוחד, סיור VIP בכרמים, הדרכת יין מקצועית וכמובן טעימות של יין וגבינות. חגיגה של טעמים וטבע מרהיב עוצר נשימה, לא כדאי לכם לפספס.

 

יער ירושלים

כולם מכירים את ירושלים, השאלה האמיתית היא האם אתם מכירים את יער ירושלים? תוכלו לסוע לדרום -מערב העיר ולגלות יער גדול ומרהיב ביופיו. יער ירושלים משתרע על פני 3,500 דונם בחלקה המערבי של העיר. ביער תוכלו לראות מגוון של עצים מיוחדים: אורן, ברוש, חרוב, זית, תאנה, ועוד. תיהנו מצמחיה בשפע, מפרחים ונופים הררים עוצרי נשימה. הוא מושלם למי שרוצה לברוח לטבע השקט ולא לנסוע רחוק מהעיר.

 

יער ירושלים

יער ירושלים (צילום: Shutterstock)

 

כמו ברבים מיערות קק"ל ברחבי הארץ, נפרצו ביער ירושלים דרכים (במקרה זה באורך כולל של 51 ק"מ) המאפשרות להגיע לפינות חמד רבות. מדובר במסלול קל ונוח, מומלץ להצטייד בנעלי הליכה נוחות, מים כובע בימי קיץ חמים וצידה קלה. המסלול יפה כל השנה, אך מומלץ להגיע בעיקר בחודשי הפריחה.

 

גינת אוכל – משק הלברכט

לאוהבי טבע וחיות, מצאנו לכם את השילוב המושלם. בביתן אהרון תוכלו להרגיש חיבור מידי לטבע ולהנות מחיות הטבע השונות. תראו שם גינת ירק, בוסתן פרי ומגוון פעילויות לילדים, כמו קישוט עציצי חרס ושתילת שתיל ירקות. פעילויות בישול ולאוהבי חיות: לול תרנגולות חופש, כוורת דבורים, דיר עיזים, כבשים ועוד.

 

גינת אוכל – משק הלברכט

פרח ארטישוק (צילום: Shutterstock)

 

בנוסף, קיימת משתלה לשתילי ירקות אורגניים ותבלינים, חנות ירקות אורגניים ותוצרת משק מקומית. ואיך אפשר שלא – פיקניק. תמצאו שם מרחבים גדולים שתוכלו לשלב פיקניק מהנה, בילוי נהדר עם כל המשפחה. פרט שאולי יעניין אתכם - גינת האוכל הוקמה בשביל לחשוף את הקהילה המקומית לאוכל ודרכי גידולו ולקרב ילדים ומבוגרים כאחד אל הטבע.

 

טיילת לואי - חיפה

טיול בטיילת יכול להתאים לזוגות שבינכם וגם כטיול משפחתי. אם מתחשק לכם לנשום אויר ולהנות מהחוף המרגיע, תוכלו לנסוע לטיילת לואי בחיפה. הטיילת נמצאת ברחוב יפה נוף. המסלול הוא 400 מטר הנמתחים לאורך רחוב יפה נוף, ומציע לכם את אחת מנקודות התצפית המרהיבות ביותר בחיפה בפרט ובארץ בכלל. בסביבה יש מגוון בתי קפה, מסעדות ואטרקציות.

 

טיילת לואי - חיפה

טיילת לואי (צילום: Shutterstock)

 

הנוף שתראו לאורכה של טיילת לואי כולל את מפרץ חיפה, הקריות, עכו, נהירה, הרי הגליל ונמתח עד לראש הנקרה ואף עד הר החרמון – הנקודה הצפונית ביותר לאורכה של מדינת ישראל. בזכות הנוף המרהיב והנרחב שניתן לצפות ממנה היא נחשבת לאחת מנקודות התצפית המרשימות ביותר במדינה כולה, לכן מומלץ מאוד לסוע לשם, במיוחד אם אתם בכיוון לאזור.

 

אחוזת ספא קיסר

אם קמתם עם מצב רוח להתפנק עד הסוף ולהעניק לעצכם קצת שקט לגוף ולנפש - תוכלו לעשות זאת במתחם הספא בקיסריה. הוא אינטימי מאוד, מקצועי ומפנק. בלב אחוזה קסומה המוקפת גן פורח וגובלת בחורשת אקליפטוסים. הוא כולל בריכת מלחים פתוחה המחוממת ל-36 מעלות. בנוסף, יש שם ג'קוזי מפנק, סאונה יבשה במבנה חבית, חמאם תורכי וצימר עץ פרטי למנוחה וכמובן מבחר עיסויים מפנקים הנשענים על מסורות רבות שנים ממערב ועד מזרח וניתנים מידיהם של מטפלים מקצועיים ומנוסים.

 

ספא

ערכת ספא (צילום: Shutterstock)

 

האורחים המגיעים נהנים גם בהמתנה בסלון מפואר שמעוצב בקפידה עם אח בוערת, באזור החמאם תורכי יש פינת ישיבה בסגנון אינדונזי. המתחם מעוצב באווירה מרגיעה, שתעניק לכם כמה שעות של רוגע ומנוחה, שאתם בטח זקוקים.