צילום אירועים
(429 תוצאות)מידע על צילום אירועים
בצורה גסה, אפשר לומר שעולם האירועים נחלק לשני סוגים עיקריים: מסחריים ופרטיים. וכשם שזה נחלק לשניים בצורה זו, כך מחולק גם עולם צילום האירועים. מה מאפיין את שני התחומים האלה ועל מה יש לשים דגש בהזמנת עבודה?
צילום אירועים מסחריים
אירועים מסחריים כמו כנסים וסמינרים, הרצאות, מסיבות עיתונאים ועוד מאופיינים בתיעוד סטילס ו-וידאו יחסית רשמי. בכל אלה נהוג לתעד את המשתתפים כאשר הם מקשיבים לדוברים או כאשר הם לוחצים ידיים זה לזה. תמונות אלה משמשות אחר כך בהודעות לעיתונות, בפרסום וביחסי ציבור וכן לצורך רישום הוצאות מול נותני חסות. לכל היותר, בכל מה שקשור בגימיקים נניח, יהיה צלם מגנטים, וגם אז רק אם מדובר בערב שהוא בחלקו חברתי או שהוא סוג של השקה; תלוי מאוד גם בתחום המסחרי עצמו.
צילום אירועים משפחתיים או חברתיים
צלמי אירועים חברתיים – כמו צלם חתונות – משתתפים לא רק בערב או בחגיגה עצמה, אלא לעיתים קרובות לוקחים גם חלק בהכנות. נהוג לערוך סשן עם החתן והכלה עוד לפני החתונה ויש רבים שעושים 'בוק' לבני או בנות מצווה. אף אחד לא שוכר לצורך זה איש מקצוע נפרד כמובן, והם מצפים מהצלם שלהם לעשות את כל העבודה, על חלקיה השונים.
כאן כבר יש הרבה יותר מקום לשלל אטרקציות לאירועים: תאי צילום משעשעים, רקעים ממוחשבים וקירות דיגיטליים הם רק חלק מהעניין. כל אלה נמכרים או מושכרים גם על ידי צלמי אירועים או חברות שעוסקות בתחום ונותנות פתרונות כוללים.
זכרו, כאשר אתם מבצעים הזמנת עבודה בתחום, בדקו והשוו מחירים ומה כלול בהצעה. אל תוותרו על בחינת תיק עבודות ועל המלצות. חפשו גם ספק בעל תו איכות, כמו זה של ארגון 'אמון הציבור'.