באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
לעצם העיניין. גרוע מאד.
השקשוקה עצמה שאכלנו .
החלה והפיתה שצעקו מהבסיסיות שלהם.
כולל חצי כוס תה .כן הם הגישו חצי כוס תה .!!!
לא כוס מלאה כפי שמקובל.
לסיכום-גרוע מאד. מאכזב
וממש לא טעים.
לעצם העיניין. גרוע מאד. השקשוקה עצמה שאכלנו . החלה והפיתה שצעקו מהבסיסיות שלהם. כולל חצי כוס תה .כן הם הגישו חצי כוס תה .!!! לא כוס מלאה כפי שמקובל. לסיכום-גרוע מאד. מאכזב וממש לא טעים.