באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
עוד לא נתקךתי ברופא שאפילו לא מעוניין לשמוע את הבעיה של המטופל.
לא ביצע שום בדיקה גופנית לא שאל כלום ישר שלח לU.S.
בדיוק דקה של מפגש, ככה זה שהתור שלי היה 11:01 עד 11:04
שהערתי לו על העניין, התנפח והתחיל לכעוס ולטעון שהוא מקצוען...
אריה
25.02.2018
במפגש שלנו חצי מהזמן הרופא דיבר על עצמו ועל דברים האישיים שלו, למרות שזה היה ביקור פרטי ושילמתי 1000 ש"ח עבור זה.
הגעתי בעקבות המלצה. מקצועי ונחמד.
עוד לא נתקךתי ברופא שאפילו לא מעוניין לשמוע את הבעיה של המטופל. לא ביצע שום בדיקה גופנית לא שאל כלום ישר שלח לU.S. בדיוק דקה של מפגש, ככה זה שהתור שלי היה 11:01 עד 11:04 שהערתי לו על העניין, התנפח והתחיל לכעוס ולטעון שהוא מקצוען...
במפגש שלנו חצי מהזמן הרופא דיבר על עצמו ועל דברים האישיים שלו, למרות שזה היה ביקור פרטי ושילמתי 1000 ש"ח עבור זה.