באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
נורא ואיום להתרחק ממש.
אין שירות.
מרגע שהעברתם את הכסף הם נעלמים
הביאו לנו סחורה פגומה ונעלמו. אין מענה באף פלטפורמה
שומר נפשו ירחק.
Avigail D
31.07.2015
דרך זאפ ראיתי תמונה והזמנתי שולחן זכוכית עגול 110 קוטר אחרי שבוע אף אחד לא הודיע כלום התקשרתי ואז אמרו שטעיתי וזה 90 קוטר
חשבתי שאולי הזיתי אבל יש לי תמונה שצילמתי את מה שהיה בזאפ ביום ההזמנה.
היום אכן הוחלפה התמונה. לשולחן בקוטר 90
לו הייתי יודעת שזה יגרר הייתי קונה במקום אחר
מתסכל
נורא ואיום להתרחק ממש. אין שירות. מרגע שהעברתם את הכסף הם נעלמים הביאו לנו סחורה פגומה ונעלמו. אין מענה באף פלטפורמה שומר נפשו ירחק.
דרך זאפ ראיתי תמונה והזמנתי שולחן זכוכית עגול 110 קוטר אחרי שבוע אף אחד לא הודיע כלום התקשרתי ואז אמרו שטעיתי וזה 90 קוטר חשבתי שאולי הזיתי אבל יש לי תמונה שצילמתי את מה שהיה בזאפ ביום ההזמנה. היום אכן הוחלפה התמונה. לשולחן בקוטר 90 לו הייתי יודעת שזה יגרר הייתי קונה במקום אחר מתסכל
עסק ותיק ואמין