באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
שירות מעולה האוכל היה ממש טעים וטרי. בהחלט מקום שנשמח לחזור אליו שוב ,
מומלץ בחום, מעברת לשיקומיות הסבלנות והמענה המהיר , האוכל מאוד מאוד טעים שווה ממש
אוכל עם נשמה איש שירות נדיר פשוט ארוע חגיגה
ממליצה בחום, קיבלנו שפע מהכל עדי ממש פינק אותנו , כל האוכל היה טעים הורגש שהכל נעשה טרי ומכל הלב , בקיצור תסגרו איתו.
נדיב וטעים שווה כל שקל עונה מהר ושמח לפנק ממליץ בחום
שירות מעולה האוכל היה ממש טעים וטרי. בהחלט מקום שנשמח לחזור אליו שוב ,
מומלץ בחום, מעברת לשיקומיות הסבלנות והמענה המהיר , האוכל מאוד מאוד טעים שווה ממש
אוכל עם נשמה איש שירות נדיר פשוט ארוע חגיגה
ממליצה בחום, קיבלנו שפע מהכל עדי ממש פינק אותנו , כל האוכל היה טעים הורגש שהכל נעשה טרי ומכל הלב , בקיצור תסגרו איתו.
נדיב וטעים שווה כל שקל עונה מהר ושמח לפנק ממליץ בחום