אבי - תיקון חלונות חשמל לרכב
אבי - תיקון חלונות חשמל לרכב
5.0|14 מדרגים מאומתים
address icon
הברוש 6, קרית אונו
ניווט
clock iconפתוח עד השעה: 15:00שעות פתיחה
opinions icon

ציון ממוצע

5.0 | 14 מדרגים מאומתים
שירות
מחיר
מקצועיות
זמן תגובה
אמינות
22
גולשים ביקרו בדף זה בחודש האחרון

תמונות גולשים

  • User upload
הצגת דירוגים לפי:
  • 26.07.2022

    בעל מקצוע אמין והוגן ממליץ לכולם

    מולוקאן דרבה's photoמולוקאן דרבה
  • 25.07.2022

    התקשרתי לאבי בעניין תיקון חלון חשמל ברכב. הגיע בזמן, מקצוען אמיתי. הסביר לי כל דבר.טיפל במהירות ויעילות. מחיר מעולה.ממליץ לאחרים

    נתי שלום's photoנתי שלום
  • 25.07.2022

    אבי מקצוען אמיתי. התקשרתי אליו לתיקון חלון חשמל ברכב שלי. הגיע אלי בזמן, עלה מיד על הבעיה והסביר לי, תיקן במקצועיות. גבה מחיר זול והוגן. תענוג אמיתי. ממליץ עליו לאחרים. נתי

    נתי שלום's photoנתי שלום
  • 24.07.2022

    אבי מקסים, מקצועי, מטפל במקום בכל בעיה. מומלץ בחום רב

    Hanan Alexander's photoHanan Alexander
  • 15.05.2022

    שירות אדיב ואמין במיוחד שזה עד בית הלקוח

    מיכאל מימון's photoמיכאל מימון
  • 07.03.2022

    אדם אמין ישר והגון בהחלט אמליץ עליו לחברים

    ליאון פפו's photoליאון פפו
  • 20.02.2022

    אבי בחור אמין, פעם ראשונה שהזמנתי אותו ואני מאןד מרוצה משירות ואשיבות

    Sarit Macabi's photoSarit Macabi
  • 24.11.2021

    מלך אמיתיי עשה עבודה מעולה תוכדי שאני בעבודה, בנאדם מדהים :

    Gil Adda's photoGil Adda
  • 21.11.2021

    שמעו מדובר במקצוען,אבל יותר מכך מדובר בבחור עם לב זהב הוא יגיע עד ביתךהגיע אלי עד רעננה לתקן תקלה,גם מורכבת ביותר,בחור חמוד,נעים הליכות ומחירים הכי הוגנים בשוק.ממליצה לכולם

    Liron Kalezic's photoLiron Kalezic
  • 17.11.2021

    בנאדם טוב באמצע הדרך מקצועי אמין ונחמד

    Hofit Mordechai's photoHofit Mordechai
  • 30.09.2021

    אני רוצה לציין פה איש מקצוע אמיתי, אני בפוקס הגעתי לאבי ואני לא מתחרט אפילו מאושר. אבי גל כך בגישה אדיבה, רצינית מקצועית, הגיעה עד לבית שלי טיפל לי בחלון במחיר מעולה אבי יישר כוח דירגתי את אבי 5 בכל הקטגוריות כי באמת זה איש מקצוע שצריך לקבל את הדירוג הזה. תודה ענקית

    עמית בן שטרית's photoעמית בן שטרית
  • 23.07.2021

    מעולה. אבי מקצוען, הציל אותי בשישי ועשה עבודה מקצועית ומהירה במחיר נמוך. תודה

    Aviv Sag's photoAviv Sag
  • 19.07.2021

    איש מקסים ואמין עושה את העבודה כמו שצריך וזול אני לגמרי ממליצה עליו

    Sapir Theteen's photoSapir Theteen
  • 13.09.2020

    איש מקסים שממש קיווה שהבעיה לא חמורה והיא אכן לא הייתה. הוא ממש שמח איתי שיצאתי בזול. אחלה בנאדם

    Marius Buium's photoMarius Buium